"Smart ass"

Cineva îmi spunea într-o vreme ”smart ass” 🙂 Today, looks like I’m a bad ass 😉

Se pare că mi-am făcut obicei din dușurile cu happy ending, da-i fun. Mai ales când e agitație în jur.

Cu gândul la o pătură moale , un cer înstelat și niște cuburi de gheață, mi-am sprijinit fundul de perete, mi-am arcuit spatele și am început să mă mângâi încet, în timp ce stropii de apă curgeau șiroaie pe corpul încins. Explozia ce a urmat in scurt timp, a fost insotita de imagini foarte interesante, in mintea mea.

Probabil o să ziceți că am înebunit, dar nu-mi pasă. Și n-am înebunit 🙂 Sunt foarte ok din toate punctele de vedere, chiar daca nu pare. Mă bucură faptul că M. pierde teren pe zi ce trece și am hotărât să nu-l mai caut eu. Dacă sună, o să mă chinui să nu-i răspund și cred că o să și reușesc. Nu-i corect el să facă ce vrea și eu să stau după curu lui. Va fi invers. În mod sigur.

Am zis că presimt că voi avea o vară fierbinte….. cu toate astea, nu îmi voi face planuri. Cum vin așa le iau și am de gând să fac tot ce n-am făcut până acum. N-am ce pierde. Dacă voi avea și compania la care sper, va fi ideal ….

Și da, o să risc. Dacă nu risc nu câștig. Chiar dacă e posibil să cad, știu cum e, deci nu mă mai sperie nimic. Asta așa , în caz că…. Daaaar cum sunt optimistă, merg pe varianta: ce va fi, va fi și gata.

Deocamdată-i fun cu dușurile astea din mai multe motive……

14 comentarii

  1. Eu cred ca vor fi toti curiosi (putin mai tarziu, nu toata lumea si-a baut cafeaua) care e compania la care speri. Gandurile la o vara fierbinte imi aduc aminte de adolescenta – era frumos. Acum in schimb, imi caut camasi pentru zilele lungi de vara, la birou.

    Apreciază

  2. „Mă bucură faptul că M. pierde teren pe zi ce trece și am hotărât să nu-l mai caut eu. Dacă sună, o să mă chinui să nu-i răspund și cred că o să și reușesc. Nu-i corect el să facă ce vrea și eu să stau după curu lui. Va fi invers. În mod sigur.”- Sa nu dea dracu sa fie unu mai loser 😆

    Cam asta intalnesti si prin relatiile mai serioase, care mai au si ceva vechime. Ce ti-e si cu relatiile astea (mai de toate felurile s-ar parea).

    Apreciază

  3. „Vara fierbinte”… asta visez si presimt si eu 🙂 Oricum, ai toate sansele sa ai asa ceva, te „vad” din ce in ce mai cu „chef” 😛 La cat mai multe dusuri cu happy ending 🙂

    Apreciază

  4. Dap, speranta moare ultima… In postul asta m-am regasit putin.. Am spus ca nu il mai caut si s-a intamplat sa fie altceva … Si tu acum ceva timp ai spus ca nu il mai cauti pe M. dar tot l-ai mai cautat .. Si acum faci la fel si sper sa te tii tare..

    Apreciază

Lasă un răspuns

