Etichete

, , , , , , , ,

Cineva îmi spunea într-o vreme ”smart ass” 🙂 Today, looks like I’m a bad ass 😉

Se pare că mi-am făcut obicei din dușurile cu happy ending, da-i fun. Mai ales când e agitație în jur.

Cu gândul la o pătură moale , un cer înstelat și niște cuburi de gheață, mi-am sprijinit fundul de perete, mi-am arcuit spatele și am început să mă mângâi încet, în timp ce stropii de apă curgeau șiroaie pe corpul încins. Explozia ce a urmat in scurt timp, a fost insotita de imagini foarte interesante, in mintea mea.

Probabil o să ziceți că am înebunit, dar nu-mi pasă. Și n-am înebunit 🙂 Sunt foarte ok din toate punctele de vedere, chiar daca nu pare. Mă bucură faptul că M. pierde teren pe zi ce trece și am hotărât să nu-l mai caut eu. Dacă sună, o să mă chinui să nu-i răspund și cred că o să și reușesc. Nu-i corect el să facă ce vrea și eu să stau după curu lui. Va fi invers. În mod sigur.

Am zis că presimt că voi avea o vară fierbinte….. cu toate astea, nu îmi voi face planuri. Cum vin așa le iau și am de gând să fac tot ce n-am făcut până acum. N-am ce pierde. Dacă voi avea și compania la care sper, va fi ideal ….

Și da, o să risc. Dacă nu risc nu câștig. Chiar dacă e posibil să cad, știu cum e, deci nu mă mai sperie nimic. Asta așa , în caz că…. Daaaar cum sunt optimistă, merg pe varianta: ce va fi, va fi și gata.

Deocamdată-i fun cu dușurile astea din mai multe motive……