Purple Rain

După ce am râs copios aseară, la curs, am ajuns acasă, fără puteri. Nu mai eram în stare să fac nimic, absolut nimic. Am gustat ceva dintr-o salată și m-am trântit în pat. La un moment dat era super liniște și se auzea cum plouă.

Câteodată, când sunt urâcioasă sau chefless, mă enervează când plouă, dar, de cele mai multe ori, îmi place. Nu o dată m-a prins ploaia pe stradă cu căștile în urechi cântând ”Crying in the rain”. Foarte tare trăire……

Și cum se auzeau stropii de ploaie, mă loviseră gândurile și îmi răsăriseră niște idei în cap, de toată frumusețea :)) Mă gândeam de exemplu ce interesant ar fi să faci baie în mare în timp ce plouă….. am vrut să fac odată chestia asta, dar nu m-au lăsat prietenii, au zis că-s nebună si mă îmbolnăvesc, dar tot o fac, nu mă las 😀

Sau mă gândeam ce fain ar fi să fiu undeva la munte, într-o cabană din aia mișto (asta cu cabana o am de când mai primesc niște idei, din diverse părți) , înăuntru cald și fain, să existe un living din ăla imens cu un perete de sticlă, terasa aferentă în fața acestuia și priveliștea pe măsură și da, un jacuzzi, ceva acolo pentru bălăceală. Ah da, uitasem de șampanie 😀

Nu n-am înebunit, așa am fost întotdeauna și n-o să mă schimb chiar acum 🙂 Faină și ploaia, dar mai fain că încep să crească temperaturile, mai puțin și se mărește ziua, încep să-mi schimb programul de somn, asta datorită faptului că vara dorm mult mai puțin decât în anotimpul friguros.

Văd că mai nou tot mai tare mă distrez când sunt prin oraș cu mașina. Săptămâna asta nu a existat zi în care să nu se fi luat cel puțin unul după mine :)) Cred că am început să privesc eu cu alți ochi unele chestii, mi-am ridicat capul din pământ și e mult mai bine așa. Nu știu de ce, am eu un feeling  că voi avea o vară fierbinte, extrem de fierbinte chiar 😀

4 comentarii

  1. E foarte misto sa faci baie in mare, atunci cand ploua. Crede-ma ca e o senzatie placuta. Cat timp este o ploaie torentiala, fara vant si valuri imense.

    Apreciază

Lasă un răspuns

