Etichete

, , , , ,

Citeam azi o știre pe internet despre prințul William, că s-a logodit și că viitoarea lui soție a primit inelul de logodnă al prințesei Diana.

Mi-am amintit de prințesă cu nostalgie….. și oricât de mult urăsc țara ei natală, atât de mult am iubit-o pe prințesă, până în ziua în care a murit. Țin minte cum stăteam cu gura căscată în fața televizorului când auzeam câte ceva despre ea și nu mă clinteam din loc. Era frumoasă, deșteaptă, sufletistă și făcea multe multe acte de caritate.

A fost un șoc pentru mine când am aflat de moartea ei, deși eram un copil. Nu-mi venea să cred.  O întrebam pe mama: ”de ce a murit?” , ”o iubeam și eu și toată lumea,oamenii iubiți nu mor!”. Am plâns zile întregi. Și nu am să uit vreodată ziua în care a fost înmormântată….. Era o sâmbătă toridă de vară, stăteam pe covor, în sufragerie, șiroaie de lacrimi îmi curgeau pe obraji și întrebam non-stop : ”de ce?!”

Mai târziu, aveam să aflu că a fost un asasinat macabru pus la cale de către casa regală ……………

Acum câțiva ani îmi comandasem cartea scrisă de majordomul ei (parcă a doua carte scrisă de el, dacă nu mă înșel), din care aveam să aflu ce viață urâtă avusese alături de ”marele prinț” (asta ca să nu mă exprim altfel).

Ca și o concluzie, e păcat mare că a fost sacrificată, era o femeie minunată și un om extraordinar. Regret dispariția ei 😦