Happy Birthday to me!!!

Mda….s-a mai dus un an, am mai imbatranit si totusi ma simt bine si sunt in forma de dimineata.

Mi-am gasit pagina de facebook plina de urari frumoase de la priteni, amici, cunostinte si persoane pe care nici macar nu le cunosc!

E devreme inca si e plin de urari! Cum sa nu fiu bucuroasa dis de dimineata?!

Telefonul suna intr-una, mesaje, telefoane si tot tacamul!

Happy Birthday to me!

P.S. Sa nu ma intrebati cati ani fac si din alea ca imi stricati buna dispozitie! 😛

14 comentarii

    1. No no no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vezi ca asa au zis si altii ca ma lasa pe mine inainte si pana la urma tot ei mi-au luat-o inainte….asa ca :)) nu prea tin fazele astea, cand e vorba de mine 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

