Sunt pregătită să ți-o sug!

-Dormi?

-Nu.

-De ce?

-Trebuia să dorm?

-Ești pregătită să îmi povestești despre business?

-Sunt pregătită să ți-o sug!

-Uhhhhh

-Și să te simt. Deep inside.

-Ce murdar vorbești

-Și să mă joc cu limba pe ea. . .

-În 3 minute poți să deschizi

……….

-Vreau să îmi faci masaj …. Ți-am pregătit ulei….

-Nu vrei mai bine să te întorci, să mă joc și eu?

-Nu! Azi ești pedepsit! Mă joc doar eu!

…………

Trupuri încise, alunecoase, mâini dibace creatoare de plăceri nemărginite, un bărbat și o femeie, îndrăgostiți fiecare de plăcerea provocată celuilalt și de trupul celuilalt. Ce poate fi mai incitant?! Dorința arzătoare de a simți senzațiile extreme provocate de uniunea trupurilor se simțea în priviri, apoi în atingeri și cuvinte.

Când ai o chimie și o compatibilitate sexuală cu cineva, timpul se oprește în loc și tot ceea ce contează e acel moment prezent care te face să înnebunești de plăcere, chiar și după ani de zile …

Sexul cu patos , atunci când urli de plăcere, atunci când după juisări neîntrerupte nu mai poți scoate niciun sunet, atunci când chiar dacă conștientizezi că nu îl iubești, dar îl adori pentru plăcerile fizice ce ți le provoacă și de care nu mulți sunt capabili, nu cred că poate fi surclasat de altceva.

………..

Alunecasem amândoi spre marginea patului, eu în fața lui, el în spatele meu… L-am simțit intens și arzător când m-a pătruns iar imaginea aceea, parca o vizualizam de undeva de sus și mi se părea extrem de excitantă și senzuală.

-Te vreau înapoi în pat! mi-a spus….

-Și eu….dar….altfel, doar eu, tu nu!

Începusem să îl tachinez, mă jucam cu el și îl priveam direct în ochi, nu îl lăsam să mă atingă.

-Vino peste mine, vreau să te simt!

Experimentasem ultimele dăți ejacularea la cote maxime și era conștient că abia ce deschisese „Cutia Pandorei”. Urma continuarea a ceea ce inițiase …

Își dorise să mă simtă, credeam că era doar poziția mea preferată, datorită faptului că mă făcea să simt că plutesc, că s-a oprit în loc totul, ca să urc eu pe niște culmi nemaiîntâlnite. Era doar impresia mea. Îmi atingea fiecare bucată de piele, ne mișcam în același ritm simultan, descoperisem amândoi o arteziană, crea dependență, nu ne puteam opri…..

Știa cum să stârnească și mai tare „bestia” din mine, prin urmare, m-am trezit că îi sugeam un deget, apoi al doilea….mă excita și mai tare și devenisem mai sălbatică…

Vroiam să mă opresc, să îl simt și altfel și nu puteam, nu vroiam, nu mă lăsa. Simțurile ne deveniseră extrem de ascuțite și un fior ne-a străbătut corpurile simultan, nu ne puteam exprima în cuvinte, vorbeam din priviri și am înțeles tot …. Furtuna se oprise și nici măcar nu ne puteam mișca, rămăsesem blocați în acel loc.

4 comentarii

  1. Experimentasem ultimele dăți ejacularea la cote maxime și era conștient că abia ce deschisese „Cutia Pandorei”. Urma continuarea a ceea ce inițiase …- asaa, continuarea pe culmea placerii!

    Apreciază

Lasă un răspuns

