De ce sunt înca singură la 32 de ani

M-am trezit azi foarte bine dispusă, for no reason. Doar pentru că așa sunt eu, o pozitivă! Și cum, de obicei, mă lovește inspirația la prima oră, în timp ce mă machiez, nici azi nu a fost altfel. Mi-a prins bine acest weekend, am stat mare parte din timp doar eu cu mine (deși Superficialul făcuse niște planuri, pe care nu le-a onorat, dar asta e altă poveste) și mi-am putut limpezi gândurile în voie.

Prin urmare, lovită de inspirația matinală, am decis să scriu motivele pentru care înca nu sunt într-o relație, la superba vârstă de 32 de ani :))

Foarte greu găsesc bărbați compatibili. Nu pentru că aș fi o ciudată sau vreo prințesă, ci pentru simplul fapt ca gândesc diferit. Și am să dezvolt ce înseamnă acest „diferit” pentru mine. Nu trebuie să fie nimeni de acord, sunt ideile mele și mi le asum.

Hai să încep cu partea materială. Nu sunt vreo bogată, n-am moștenit-o pe mătușa Tamara, dar aș fi ipocrită să mă plâng. Nu vreau bărbați plini de bani alături de care să duc o viață lipsită de griji materiale și care să-mi dirijeze viața pentru niște bani. Nu mă poți cumpăra, nu am preț și nici valoare materială. Am un acoperiș deasupra capului, proprietate personală, am un autoturism, la fel, proprietate personală, datorită părinților. Bunurile materiale îți infrumusețează viața într-o anumită măsură, dar, pentru mine, nu reprezintă totul în viața asta. Prin urmare, materialul nu mă impresionează la bărbați.

Pe parte de sănătate, pot să spun că nu am probleme majore. Am un stil de viață sănătos, fac sport de 5 ori pe săptămână iar mersul la sală este o prioritate pentru mine. Nu poți să-mi dai exemplu că fiind într-o relație cu impas financiar ar ajuta ca eu să renunț la abonamentul la sală. Pentru că e aberant, e vorba despre sănătate, nu despre chefuri, beții, droguri ș.a. Nu vrei să fii ca mine, nu-i nicio problemă, dar respectă-mi alegerile cum ți le respect și eu pe ale tale.

Fizic vorbind sunt o faină! La propriu, fără falsă modestie. Și când spun „faină” nu mă refer la 90-60-90 ci la o femeie cu forme și mușchi pe ici, pe colo. Cap de păpușă și creier perfect! Și nu, nu sunt o narcisistă. Moștenirea genetică face totul 🙂 Nu am nevoie de un fotomodel lângă mine, consider că frumusețea trece odată cu vârsta și ce rămâne e frumusețea interioară, pe care o ai sau nu.

Eh, partea cea mai interesantă este când e vorba de mentalitate și inteligență. De ce? Pentru că valorile mele și mentalitatea mea sunt altfel. Și când spun altfel, mă refer la faptul că nu am nevoie de un copil ca să mă simt împlinită, nu am nevoie de vreo vilă superbă care să arate lumii cât sunt eu de descurcăreață, nu am nevoie de vreo super funcție ca să fiu super femeie, nu am nevoie să fiu acceptată de o societate bolnavă, nu am nevoie de aprobarea celor din jur pentru lucrurile pe care le fac sau nu.

Era o poză pe fb care circula de zor și care mi se potrivește perfect : If traveling was free, you’d never see me again. Voi vedea toată lumea aceasta! Vreau să ajut copii din țările slab dezvoltate. Vreau să fac bine oamenilor, cum pot eu. Mult, puțin, nu conteaza, dar fac! Mă face mai fericită de o mie de ori o plimbare călare pe un elefant în Africa, un koala pe care să-l țin în brațe în Australia sau un înot cu delfinii în Republica Dominicană decât să servec cina pe un iaht luxos în Dubai sau să mă relaxez în Saint Tropez. Copiii din Malawi și nu numai au nevoie de ajutor și eu îi voi ajuta.

Lupt acum să îmi fac o viață liberă d.p.d.v. financiar pentru ca peste ani să pot să îmi petrec viața într-o vacanță continuă. Voi cunoaște oameni noi, civilizații noi, voi învăța încă 4 limbi străine și asta îmi va aduce fericirea!

Nu poți să mă întrebi câte relații serioase am avut (pentru că am avut una pe care am simțit-o cât zece), în condițiile în care mergi la Timișoara cu GPS, pentru că nu te descurci! La 23 ani mă rătăceam cu mașina, singură pe străzile Barcelonei. Mi-au trebuit două ore să fac ceea ce mi-am propus și să mă întorc acasă, dar nu am renunțat! La 25 ani fugeam de acasă în Anglia pentru o pulă (bărbat sigur nu se putea numi). M-am descurcat acolo singură printre străini și am venit înapoi acasă cu coada între picioare și vreo 20.000 € mai puțini în buzunar, bani munciți de mine. Și aceste exemple sunt cele care mi-au venit acum în minte, întâmplări sunt cu miile. Am primit palme de la oameni, prieteni și necunoscuți, grămadă! Și le mulțumesc! De ce? Pentru că toate aceste experiențe de până acum, au dezvoltat femeia care sunt astăzi. Puternica, invincibilă, neînfricată!

Nu neg că am și zile proaste, am și zile în care am nevoie să mă iei în brațe și să mă strângi la pieptul tău. Pentru că sunt femeie și am nevoie de afecțiune!

Bărbații care au trecut prin viața mea până acum, au avut un cuvânt de spus, m-au învățat să înțeleg mai multe din anatomia mentalității lor. Și le mulțumesc! Sunt recunoscătoare cerului / destinului / lui Dumnezeu pentru că l-am cunoscut pe Max. De ce? Pentru că datorită lui nu mi-am pierdut speranța. Datorită lui, știu acum că există bărbați cu care sunt perfect compatibilă din mai multe puncte de vedere. Da, știu că v-am amețit cu Max, dar am făcut-o pentru că are locul lui în viața mea.

Datorită acestor motive și nu numai, pot să aleg ceea ce vreau, pot să fac ce vreau fără să îmi pese o secundă de cei din jur, nu mă interesează de cine și cum mă judecă, I don’t give a fuck! Și tocmai de asta, sunt apreciată de cei care contează pentru mine!

10 comentarii

Lasă un răspuns

