Bitch

Că femeile sunt nebune și cu țigle lipsă de pe casă, știam de mult, dar am realizat că nici cu bărbații nu mi-i rușine. Am pățit tot felul de faze aiurea în ultima perioadă și mi-am dat seama că, de fapt, sunt mult mai normală decât credeam. Știam că indiferența dă rezultate neașteptate dar nu m-am așteptat să dea roade rapide și multe.
Mă amuz și acum pe seama faptului că the kid a tot insistat și abia am reușit să-l fac să nu mă mai caute, deși, prevăd că și asta, e o chestie temporară. I-am tot explicat că nu ne mai vedem din diverse motive și parcă se încăpățâna să înțeleagă, insistând în fiecare zi. Nu trecea zi să nu mă trezesc cu mesaje sau apeluri pe care le ignoram. La început mi se părea funny și mă amuzam pe seama lui dar acum, sunt dezgustată de tot. În perioadele în care îmi doream cu nerăbdare să ne întâlnim el era chill și n-avea nicio treabă. Acum, se pare că e invers. De parcă mai are vreo importanță . . .
Partea interesantă, ca să zic așa, e că nu doar el a reacționat așa. Mai vorbesc cu x și y și de fiecare dată când eu am fost cea drăguță și bună, mi-am luat-o în freză. Și nu e vorba de vârstă, nu are nicio legătură.
Și atunci, când văd că respingerea îi atrage și vor „ce nu pot avea”, cum să nu îi refuz?! Seriously . . .
În concluzie, bitchy suits me more than I thought and brighter days are coming 😉

L.E. Și ca să fiu bitchy până la capăt, nu voi mai aproba comentariile răutăcioase, ironice, sarcastice și „judgemental” ale unora care trec pe aici pentru prima dată și își dau cu părerea în necunoştință de cauză. Keep it for yourself! 😉

Un comentariu

  1. Frumos sa citesc asta de dimineata :))
    Am patit si eu asa, de mai multe ori. Iar acum, recent, de la insistenta parca a trecut in extrema apropiata, in obsesie. Si oarecum mi-e si teama, de ce sa nu recunosc.
    E ciudat, totusi. Si ironic. Cand o femeie te vrea, faci pe-a inabordabilul. Iar cand i s-a luat de tine.. brusc, o vrei mai mult ca oricand. I think it’s karma :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

