Piece of meat

Aș fuma o țigară . . . parcă scriu altfel în timp ce fumez . . . dar mi-e o super lene să mă dau jos din pat . . .

Se spune că atragi ceea ce cauți . . . și îmi vine greu să cred asta. În ultimii doi ani, sunt ca un magnet pentru bărbații cu prietenă / iubită / logodnică / soție. Și nu asta e ceea ce îmi doresc, chiar nu! Da, îmi place să fac sex, dar asta nu înseamnă că asta e totul pe lumea asta, no way! I need a man! Just for me!

Devine deja overrated să îi văd pe bărbați interesați de mine, serios, e fucking boring. De fapt, stai așa, că nu m-am exprimat corect, rectific : interesați de corpul meu. Mă vor ca pe o bucată de carne. Da, știu că am cur fain și sâni la fel de faini, știu că o sug bine și nu am inhibiții, știu să fac un bărbat să se simtă bine în compania mea, dar hello, people! așa e normal să fie orice femeie. Nu sunt eu de vină că majoritatea nu sunt așa, nu sug pula, nu înghit și nu fac n alte chestii. Da, eu sunt dezghețată pentru că am altă mentalitate despre sex și viață în general, sexul e o artă, iar dacă te fuți, pentru că îți place, cu bărbați care te atrag și cu care ”clickui” de la prima privire, nu ești o curvă. Nu în viziunea mea, cel puțin. But again, cine zice că ești?! Sau cui naiba îi pasă?! În fine . . . deviez.

Revenind la subiect : mi-e silă deja când îi văd pe unii cum îmi dau târcoale și le curg balele prin jurul meu, doar doar or avea vreo șansă de a mă fute. Really, oameni buni, grow up! Și nu, nu mă cred Pamela Anderson sau vreun etalon de frumusețe, nici nu sunt, nici nu vreau să fiu.

Drept dovadă, sunt nefutută de o perioadă de vreme și nu îmi e rușine să o afirm. Nu vreau și nu pot așa. Nu înțeleg de ce majoritatea bărbaților nu realizează că sunt unele femei (ca mine) pe care nu le cucerești cu bani, ci trebuie mai întâi să îmi fuți creierul, să mă exciți mental ca să îmi pot desface picioarele. N-o să fiu niciodată udă în fața unui prost, nu am cum.

Partea tristă e că din ce am observat, lumea, în ziua de azi, face sex de necesitate (din diverse motive) și nu de plăcere. 😦

In the end, totul se reduce la instinctul animalic, dar nu pentru toți e la fel de simplu. Dacă până acum apelam la variantele disponibile pentru a-mi satisface nevoile sexuale, de o bună perioadă de timp, nu o mai fac. Pentru că nu mai pot și nu mai vreau.

6 comentarii

  1. Se spune că cel mai mare organ sexual este creierul. Iar ăsta este aspectul cel mai neglijat de mulți. Și dacă virgulă creierul nu este excitat și participant activ la actul sexual atunci totul se cam rezumă la o suită de mișcări mecanice rezultate cu bifarea în agenda săptămînală a împlinirii unei necesități fiziologice și atît.

    Apreciază

  2. Dacă ești atât de dezghețata și fără inhibiții de ce te ascunzi după anonimat? Și chiar nu cred ca o persoana cu calitățile astea și le atribuie ea înșiși. Oricum articolul e un pic ipocrit. Vorbești doar de sex dar vrei oameni deștepți. Dacă vrei oameni deștepți discuta despre lipsa unui partener cu care sa ai ce vb dupa și înainte de sex.
    P.S. Critica cinstructiva nu o lua în nume de rau.

    Apreciază

    1. n-am ce să iau în nume de rău, e părerea ta 🙂
      dacă vorbesc despre sex asta înseamnă că nu pot avea oameni deștepți?! mă faci să râd, serios . . . :))))) nu știi ce vorbești!
      dar o las așa, pentru că, probabil, e primul articol citit de tine pe acest blog.
      dacă răsfoiești mai atent, vei vedea că este un blog cu și despre sex (în 90% din cazuri), că sunt niște ani din viață pe care i-am expus aici (cam 5 la număr) și că n-am 15 ani ca să scriu pentru trafic sau agățat bărbați . . .

      Apreciat de 2 persoane

      1. Legat de chestia cu anonimatul. Ar trebui să adaugi un nume, aș recomanda un prenume uzual (nu știu Adelina or something) și un nume de familie mai exotic, așa cât să nu știe lumea ce să creadă. La extrem poți face și o pagină de facebook cu o poză cât de cât să aibă oamenii ce să caute. De asta au ei nevoie – un profil care să pară o persoană, așa ca ei. Mulți se simt oarecum prostiți de cineva care nu le spune nume, prenume, funcție, adresă etc., prin urmare dau în paranoia și moralitate dusă la extrem: ce ai de ascuns, dacă ești așa zici cum zici că ești (rămâne sub semn de întrebare până la dovezi clare) de ce nu dai cărțile pe față și alte cele.

        Apreciat de 1 persoană

        1. cred că ești persoana potrivită să confirmi sau nu ce am afirmat . . . :-))))) nu vreau și nu o să fac absolut nimic astfel încât cei care ajung pe aici să aibă o idee despre persoana care scrie, nu am de ce să o fac. Fiecare e liber să creadă ce vrea 😉

          Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

