Pauză, baby

”Mă gândeam că ai chef de-un masaj . . . ”

Iau telefonul, mă uit la mesaj, mă uit la expeditor și încep să zâmbesc. Bătăile inimii se accelerează și buna dispoziție se instalează instant.

”Sigur nu era Tavi”, îmi spune una din prietene. ”Fetelor, v-am pupat, am treabă, ne auzim la telefon”. Cealaltă, râde, bănuiește cine îmi poate schimba instant starea și nu zice nimic.

Am făcut un duș și mă pregăteam să iau ceva pe mine. Mă sună că e jos, să cobor să îi dechid. Îmi era chiar dor de el și eram conștientă că va urma o noapte intensă. Ieșim pe balcon, fumăm o țigară și intrăm înapoi înăuntru. 

M-am dezbrăcat și m-am întins pe pat. S-a dezbrăcat și el, a luat uleiul de masaj și a început să îmi maseze spatele. Mâinile lui pe corpul meu . . . mană cerească. Ca de obicei, îmi atingea zone erogene care îmi trezeau fiori și mă făcea să reacționez. Simțeam umezeala dintre picioare și respiram greu. Îi simțeam respirația aproape de pielea mea și mă excita știindu-l în spatele meu. Ne-am așezat astfel încât fiecare să putem savura gustul celuilalt și muream de plăcere. Întotdeauna am adorat să îl satisfac, să-l simt tremurând de plăcere. M-am împins în ea până la capăt, privindu-l în ochi și mărind ritmul. Începeam să gem tot mai tare, să urlu. S-a aplecat peste mine, m-a sărutat pasional și mi-a șoptit că e momentul penru o  . . . pauză de țigară. Nuuuuu, nu acum, nu pot, e atât de bine, îi spuneam. Pauză, baby, insista. Și s-a ridicat, îndreptându-se spre balcon. L-am prins de mână, în timp ce mă așezam în genunchi în fața lui, dar m-a lăsat să-mi fac de cap doar două minute, după care, am ieșit amândoi. Ne-am aprins câte o țigară și a început să mă atingă și să mă sărute. . . îmi șoptea cuvinte murdare, excitante. M-a întors cu spatele și m-a pătruns. Intens, tare, adânc. Când a realizat că țipam deja prea tare, a decis că ar fi momentul potrivit să ajungem din nou în pat. Și astfel, am ajuns deasupra lui. Știa ce vroia, știa că dacă mă va  lăsa pe mine să controlez voi avea orgasmul acela incomparabil, pe care sunt norocoasă să-l am și de care se bucura și el, în același timp. După un final fericit și simultan, am căzut, amândoi, epuizați . . .

Lasă un răspuns

