Profitori și prostituate masculine

PROFITÓR, -OÁRE, profitori, -oare, adj., s. m. și f. (Persoană) care caută să obțină un câștig din orice situație (neținând seamă de interesele altora); p. restr. afacerist, speculant.

PROSTITÚȚIE ~i f. Îndeletnicire practicată, de obicei, de femei, care întrețin relații sexuale cu scopul de a-și câștiga existența.

Cafeaua aburindă mă așteaptă în cana mea preferată, soarele e prezent pe cer și în suflet, e vineri și e momentul perfect pentru încă un articol despre oameni imperfecți . . . să le spunem așa, deocamdată. 

Când ești bun, ești luat de prost, spune o vorbă din popor. Foarte adevărat. Unele persoane, în loc să îți vadă sufletul și să îți aprecieze bunătatea, se pișă pe ele și își urmăresc propriul interes. Despre profitori și prostituate masculine, este vorba. Asta e denumirea frumoasă și o să mă rezum la aceasta. Bănuiesc că femeile știu despre ce vorbesc . . . despre acei tipi care cu un pic de vrăjeală și niște vorbe frumoase, profită de bunătatea sau naivitatea femeilor pentru a obține avantaje proprii și bunuri materiale. Din nefericire, am dat și eu peste astfel de ”specimene”, pentru că bărbați nu îi pot numi. Un bărbat are demnitate și orgoliu astfel încât să nu se demită la asemenea fapte. Eh, acești profitori, au ceva creier (că dacă nu ar avea, nu ar fi capabili să convingă) și în loc să îl folosească în scopuri constructive pentru a evolua și a deveni bărbați, îl folosesc pentru lucruri ieftine, bunuri materiale, care nu înseamnă nimic (cel puțin pentru mine).

Partea interesantă e că atunci când dai de un asemnea individ, îl crezi până la un anumit punct, iar apoi, chiar dacă totul e îndoielnic, continui cu această șaradă, din diverse motive. Faza e că tu știi că nu e ok și chiar dacă spui sau nu ceva, ei au impresia că tu ești atât de tută încât te prostesc cum vor ei. Partea faină e când îți dai seama că și dacă ai pierdut timp și bani, nu te mai poate afecta (asta a fost în cazul meu) și îi lași să creadă că tu ești proasta din poveste, iar ei sunt deștepții planetei. Ironia este că ei chiar se cred super inteligenți și aroganța dă pe din afară. Acum când aștern cuvintele acestea, pe lângă faptul că îmi provoacă greață (noroc că am băut apa cu lămâie când m-am trezit), îmi inspiră milă și compasiune. Săracii, nu sunt capabili de mai mult. E trist, nu? Eu aș crăpa de rușine să știu că o femeie m-a ajutat de câte ori am avut nevoie, că m-am coborât într-atât încât am avut tupeu să cer de la o femeie. Dar, hello, despre ce vorbim?! Ăștia nu au scrupule, rușine, nu sunt capabili de sentimente frumoase. Ei își văd propriul interes și se amuză fantastic că le-a mai căzut încă una în plasă. Sinceră să fiu, nu îmi pare rău pentru absolut nimic ce am făcut, atunci când am ajutat indivizi de genul acesta, pentru că eu am avut intenții bune. Știți vorba în care cred eu : ”what goes around, comes around”. Prin urmare, eu am făcut un bine (sau cel puțin așa am crezut la momentul respectiv), dar ei . . . Partea faină e că toate se întorc, sooner or later, cel câștigat fiind ăla bun, clar.

Am un sfat, pentru fetele tinere și fără experiență : fetelor, nu credeți în vorbele frumoase ale unor astfel de indivizi, credeți doar faptele (care vor întârzia să apară, pentru că sunt capabili doar de cuvinte pe care voi vreți să le auziți, iar când e vorba de a acționa în vreun fel, bat în retragere). Chestia tare e că dacă ai curajul să îi înfrunți și să le spui vreo două, încep să atace și să îți spună că ești frustrată, nebună, paranoia, ai filme în cap și alte chestii de genul ăsta. Doar că, eu știu că cea mai bună apărare e atacul și vrăjeala asta nu mai ține. Nu voi, fetelor, aveți probleme, nu voi sunteți cele frustrate, ei sunt.

Probabil m-or fi înjurat toți profitorii din lume, altfel nu îmi explic musca imensă care face baie în cafeaua mea  :-))) ceea ce mă poate doar amuza.

Eu cred că tipii ăștia, acționează astfel din cauza frustrărilor acumulate în timp, a sechelelor din copilărie și a vieții deloc roz, pe care o au. Hai să fim serioși, un om cu mintea limpede și întreg la cap, nu face astfel de chestii. Dar na, probabil sunt pățiți și ei, săracii, cu parașute care se comportă astfel și atunci se gândesc că dacă niște pizde proaste pot face toate astea, ei de ce nu ar putea?! Încerc să le găsesc motive plauzibile pentru comportament, dar acestea nu există.

Aștept părerile voastre, în special a bărbaților 😉

6 comentarii

  1. Uneori e de la sine inteles ca ne folosim unii pe altii. Nu e neaparat de bani ci de favoruri, servicii. M-am plictisit de minciuni, siretlicuri, cacaturi. Cand am nevoie de ceva, ii explic cu ce as putea sa ajut la randul meu. Un troc banal fara pupincurisme.

    Apreciază

  2. Nu am ce să comentez, ai spus adevărul, fără înflorituri. Cunosc, la prima mînă cum s-ar spune, asemenea specimene, și am avut ocazia să le ascult, în repetate rînduri, confesiunile și laudele vis-a-vis de ultima „fraieră pe care am țepuit-o”. Inutil de extins explicațiile vis-a-vis de faptul că asemenea indivizi îmi provoacă repulsie, iar asta e senzația cea mai usoară pe scara senzațiilor care mă atacă atunci cînd am de-a face cu asemenea exponenți ai rasei umane.

    Cît despre „Partea faină e că toate se întorc, sooner or later, cel câștigat fiind ăla bun, clar.”… nu sunt în totalitate de acord, sunt și excepții. Eu, de exemplu, toată viața am fost bun, nu neapărat în sensul evidențiat de tine în text, și niciodată nu am fost cîștigat. A fost doar un altruism adînc înrădăcinat în mine, atîta tot. Ideea e că, odată cu trecerea timpului, am deschis ochii și am încetat să mai ajut dezinteresat pe cineva și în foarte multe cazuri am încetat complet să mai ajut. Ce rost are? Pentru o etichetă de băiat bun? Hmm! Și mă simt mult mai bine. 🙂

    Apreciază

  3. Cred că aroganţa şi inteligenţa artificială de care dispun le oferă o anumită încredere pe care nu o pot obţine altfel. Mereu i-am privit diferit pe aceşti indivizi, eu nu puteam „vrăji”, dar o floare dăruită în momentul potrivit spunea mai mult decât toate vrăjelile lor şi atitudinea de „băjet”.

    Apreciază

  4. daca niste P**** proaste pot face asta ei de ce nu ar putea? pai in primul rand ei demonstreaza ca sunt si ei niste fetite din moment ce iau exemplul lor nu? am avut parte de asa cv dar nu ptr mult timp

    Apreciază

Lasă un răspuns

