Gravidele şi . . . fecioarele

Am prostul obicei, ca înainte să mă ridic din pat, dimineaţa, să scrolluiesc, efectiv aiurea pe Facebook. Faptul că Facebbok-ul e o chestie dependentă şi nu foarte sănătoasă pentru creier, e o altă discuţie . . . Aşadar, mă uitam aiurea. La un moment dat o văd pe una ce o am în listă, cu burta la gură. Auăleeeu! De când mai e şi asta gravidă?! Ăsta mi-a fost primul gând. Mi-a pierit tot cheful de butonat şi am ieşit. În timp ce îmi făceam siesta de dimineaţă, mâ gândeam aşa . . . la bipedele astea gravide. În ultima perioadă tot „personaje” de-astea „zero creier” văd gravide şi, sinceră să fiu, e cam de plâns. De ce?! Pentru că oamenii faini şi inteligenţi şi cu capul pe umeri, nu fac copii. Se reproduc persoane de-astea limitate, de vai mama lor şi e trist, foarte trist chiar. 

Din punctul meu de vedere, a face un copil, presupune nişte responsabilităţi, griji, nopţi nedormite, un viitor pe care trebuie să-l asiguri, un cuplu foarte bine sudat, o relaţie de cuplu foarte bine dezvoltată, cu înţelegere, iubire, respect, loialitate, onestitate, fidelitate, etc. Aşadar, mi se pare egoist, să faci un copil, pentru că îţi doreşti sau vrei şi tu să ai copil, că toate prietenele tale au sau mai ştiu eu ce motive din astea cretine.

Fătuca asta de care aminteam mai sus că m-a şocat când am văzut-o gravidă, n-are nici 22 de ani, o ştiu pentru că lucra la sala de fitness unde merg eu, dar nu a făcut prea mulţi pureci pe acolo, se hlizea aiurea cu toţi umflaţii ăia de prin sală şi nu-mi spunea nimic. În plus, când deschidea gura, strica poezia, în primul rând din cauza danturii precare şi în al doilea rând din cauza a ce scotea pe gură. Am văzut că are ceva arătare de prieten, mai prost ca noaptea, care are doar poze cu ceva câine (care pare a fi rău), cu un motor, cu ea şi cu sigla de la mercedes-ul lui din 1900 toamna (poza cu sigla e cover photo, să ne înţelegem).

Nu-i condamn pe oameni că fac un copil, poate ei, în prostia şi naivitatea lor, chiar sunt fericiţi. Dar mi se face milă de copilul ăla, când mă gândesc ce educaţie va primi, în sensul că dacă ei doi sunt lemn, ce poate învăţa copilul ăla?! Prima educaţie, o primeşti acasă, că doar nu degeaba sunt cei 7 ani de ACASĂ, apoi grădiniţa, şcoala şi celelalte, care nu pot avea un efect wow asupra copilului, când el din start e condamnat la o educaţie precară.

Şi atunci să mă mai mir de ce suntem o naţie de bolovani?! O naţie de oameni cărora le plac inepţiile ce le bagă pe gât mass-media, care nu fac absolut nimic pentru a le fi mai bine, ca şi popor, o naţie unde piţipoancele şi cocalarii se perindă pe la posturile de televiziune, mai ceva ca ciupercile după ploaie, ş.a.m.d.

Sincer, e trist şi grav.

Terminasem cu micul dejun şi pregătitul pentru a merge la muncă şi, înainte de a ieşi pe uşă, am aruncat o ultimă privire în oglindă, cu coada ochiului. Mi se schimbase starea de spirit şi asta mi se citea pe faţă. Păcat că am început astfel săptămâna şi luna. Luna fecioarelor, o lună care-mi e dragă, pentru că am foarte mulţi sărbătoriţi şi abia aştept să-i felicit pe toţi!

La Mulţi Ani, fecioarelor, sunteţi speciale! ❤

3 comentarii

  1. nu fac pentru că dacă nu au toate lucrurile asigurate pentru viitorul lui, școală particulară, măcar o jumătate de casă, nu se pun la distrus ființe umane. eu zic că a aduce pe lume o nouă ființă doar pentru a o ucide din toate punctele de vedere este o crimă în toată regulă. treaba este că nu vor înțelege niciodată tocmai pentru că, să-mi fie cu iertare, sunt proști.
    P.S. îmi place să te citesc/să vă citesc

    Apreciază

Lasă un răspuns

