Fac doar ce vreau eu

Întotdeauna. Pentru că pot. Şi pentru că vreau. Şi pentru că îmi place. Nu o să mă mai consum pentru lucruri care nu depind de mine. Şi ştii ce-o să fac? Fix ce îmi place. Adică sport şi citit. Şi atât. Pentru că vreau un timp doar cu mine. Nu mai vreau să socializez prin aceleaşi cafenele, pline de aceeaşi oameni, cu aceleaşi poveşti. Mi-am pierdut prea multă vreme faină la poveşti inutile cu cafele şi ţigări. Şi n-are sens. Pe bune.

Ţi-am spus? Ah nu?! Fii antenă: nu mai fumez. Da, nici mie nu îmi vine să cred. De fix o lună. Şi mă simt de parcă n-aş fi fumat niciodată. Ştii de ce? Pentru că nu eram o fumătoare înrăită. Puteam sta ore întregi fără drog, dimineaţa primordial era şi este apa cu lămâie şi micul dejun, nu ţigara şi cafeaua. În fine. Ideea e că mă simt ok aşa, sper să mă ţină mult şi bine. Nu spun pentru totdeauna. Am mai spus şi după 4 luni, iar am pus gura pe ea. Pe ţigară. 

11933049_10154198768409115_1524682469_n

M-am cufundat în cărţi. Citesc. Mult. Am updatat pagina cu cărţi, în caz că te interesează. Ce citesc? De obicei ce „se spune” că e carte faină. Dar accept recomandări, cu braţele deschise chiar. Ţin minte că acum câţiva ani, cineva, tot aici pe blog, mi-a recomandat o carte : Rătăcirile fetei nesăbuite, parcă aşa se chema. Şi mi-a plăcut. Ce citesc acum? Cesare Pavese – Femei singure. Până acum, mi se pare o foarte mare prostie, dar o termin, dacă am început-o. Nu-mi plac erecţiile nefinalizate şi cărţile începute şi rămase necitite.

În rest? Bine, mulţumesc. Am zăcut pe la piscine, la soare, m-am bronzat, da. Am schimbat vreo 3 straturi de piele. Da cică-mi stă mişto bronzată. Ies ochii în evidenţă. De parcă aşa nu ar ieşi. Vrăjeli de oameni invidioşi :-))))))))) Schimb jobul ăsta împuţit, finally!!! Abia aştept să se producă schimbarea, în două săptămâni.

De bărbaţi? Nimic. Chiar nimic. E linişte. Mi-e dor de-o poveste cu Max. De-un sex de-ăla fain cu el 🙂 Şi atât, da. Nu mai îmi bat capul. Că n-are niciun sens.

Altceva? Mai pun un an într-o lună. Dacă se simte? Nu. De fapt, ba da. La genunchi, când fac geno cu bara sau kangoo şi pocneşte nesimţitul de zici că e ceva nou, ce n-aş mai fi făcut. Dar nu mă las. Şi nu-l bag în seamă. Că aşa, nu mai fac nimic. Şi am target cu sportul. Mă gândeam să-mi iau o bicicletă (de la asta ce o am mă doare spatele şi e veche tare) sau poate recondiţionez una ce o am în curte. Că este ceva firmă de le recondiţionează mişto. Chiar îmi surâde ideea. Dar mai vedem.

Unde mă găsiţi?! Cum unde?! Pe Faceboook sau aici 🙂

Un comentariu

  1. Si lumea zice ca suntem ciudati,de ce?… ca facem ne ne place si nu ne place ce fac ei.
    Sportul, cititul, placa, pescuitul, etc….oricand in locul unui club, bar, terasa, discoteca de la tara, discutii cretine pe aceleasi subiecte proaste si expirate( ce valoare aduc?)
    Cam atat de zis pentru moment

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

