Sex în trei

Hai să vă povestesc cum stă treaba cu sexul în trei, din punctul meu de vedere, că prea mi-a fost dat să aud multe despre Nasty şi treaba asta şi, zic, să o lămuresc once and for all. Şi nu, nu-s agitată, revoltată sau mai ştiu eu cum, doar că m-am amuzat auzind diverse chestii şi am zis să elucidez misterul :-)))))

Din punctul meu de vedere, sexul în trei este un mare bullshit, indiferent despre ce fel de trei vorbim, fie doi cu una, fie două cu unul. De ce? Din mai multe motive. În primul rând sexul în trei îl consider ca pe un sport, nu ca pe sex. Am mai spus-o şi o repet : din punctul meu de vedere, sexul e o artă şi nu toţi ştiu cu ce se mănâncă treaba asta. În al doilea rând, sunt femeie, am pizdă, deci să ling o pizdă nu mă atrage şi nu mă excită absolut deloc, mie îmi place pula. Dacă el cu ea se fut, mi se pare că o a treia persoană e în plus. Un el nu poate să fută două pizde în acelaşi timp (teoretic, că practic se poate) şi să îmi spună că e mult mai satisfăcut decât dacă o fute pe una, că nu o cred asta. Dacă sunt doi cu una, mie una nu mi se pare nimic interesant şi excitant, să sug pula în timp ce altul mă fute. Adică, serios acum, nu va fi nimic incitant, nu e jocul acela întrei cei doi parteneri, chimia, intimitatea, implicarea, etc. 

Nu poate să îmi spună nimeni că senzaţia aia faină, când el mă priveşte în ochi şi mă face să tremur de plăcere sau atitudinea lui când îmi spune să mă ating şi stă în faţa mea privindu-mă fără să mă atingă, prelungind momentul sau n alte chestii faine de acest gen se pot compara cu sportul numit „sex în trei”. Probabil am părerea aceasta şi datorită faptului că eu nu fac sex doar de dragul de a rămâne nefutută şi, ca să fac sex cu cineva, bărbatul respectiv trebuie să-mi fută creierul dumnezeieşte ca să ajungă între picioarele mele, dar cred că şi treaba asta am mai scris-o.

Deşi mi s-a propus în repetate rânduri şi am avut discuţii, scandaluri, certuri şi despărţiri, din cauza sexului în trei, nu am acceptat niciodată, nici măcar pe vremea când aveam 20 ani şi făceam chestii, doar aşa, de distracţie. Nu mi se pare că e unul din lucrurile care trebuie făcute o dată în viaţă, ca să vezi cum e, chiar nu.

Să ne înţelegem : dacă mie nu mi-ar plăcea şi nu agreez acest tip de sex, asta nu înseamnă că îi condamn sau dispreţuiesc sau judec pe cei care îl practică. Pentru că nu sunt eu în măsură să judec pe nimeni, pentru că ce face fiecare cu viaţa lui, îl priveşte, pentru că e alegerea fiecăruia dacă o face sau nu, pentru că nu e problema mea ce fac alţii în dormitor (sau în alte locuri).

Prin urmare, consideraţi-mă înapoiată, de modă veche, cu gândire rigidă sau cum mai vreţi, e dreptul vostru, la fel cum, părerea expusă mai sus e a mea şi e dreptul meu.

4 comentarii

  1. in discutiile tovarasesti de la 20 de ani la fel raspundeam si eu. O fi logica, o fi nesiguranta, o fi ” old school thinking”, nu stiu.

    Si mi s-a confirmat intr-un tarziu ca e obositor sa fii cu doua. Practic n-ai pierdut nimic 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cind faci sex in 3 ca femeie esti un obiect de futut, iar cind faci sex in 3 ca barbat, experimentezi sa te dai mare ca ai facut-o si pe asta in viata ca daca n-o faceai nu erai in rindul lumii. Banuiesc. Urmeaza in dos. La fel. Asta nu e sport cum multi cred…

    Apreciază

Lasă un răspuns

