Sunt sado – masochistă

. . . pentru că-mi place să mă-mbăt cu apă rece, în momentele când îmi pasă și mă doare. Ce mă doare mai tare? Nici eu nu știu. Da’ știu că proasta din poveste sunt eu. Ziceai că-ți pasă?! Mă faci să râd! Dacă era așa, astăzi nu eram doar doi străini care nici măcar nu-și mai vorbesc, erai lângă mine, trup și suflet. Dar nu ești. Pentru că îți e mai simplu să stai și să aștepți. Să o aștepți pe cea care își va da viața peste cap pentru tine, în timp ce tu alergi ca și un cățel cu limba scoasă, după cariere și avuții. Eu am renunțat să mai vreau. Pentru că tu nu mă vrei.

3 comentarii

Lasă un răspuns

