M-am săturat!

M-am săturat de oameni de căcat care te caută doar atunci când au nevoie sau din curiozitatea meschină de a vedea ce mai e nou în viaţa ta, dacă ai mai slăbit sau nu, dacă ţi-ai mai luat ceva nou sau nu, dacă ţi-a crescut salariul sau nu. Pula mea, get a life!

M-am săturat de oamenii cu şapte feţe care îţi vorbesc şi se comportă frumos dar pe la spate ţi-o trag de parcă te-ar fi penetrat anal şapte vasluieni.

M-am săturat să menţin anumite relaţii ca să nu fiu eu aia naşpa. Pula mea, oricum nu mă interesează ce ziceţi voi despre mine, aşa că . . .

M-am săturat să fac parte din viaţa unora doar atunci când li se scoală lor pula sau au ei chef. Chiar am prieteni tare faini, care nu mă ceartă că nu i-am sunat zilnic, mă susţin atunci când am nevoie şi mă ajută necondiţionat.

M-am săturat de oamenii în faţa cărora trebuie să par ceea ce nu sunt şi să dau explicaţii cu cine şi de ce ies, când şi de ce nu îi caut.

Dacă nu am chef să te sun şi să te caut, nu o să o fac, oricât te-ai da cu curu de pământ. Dacă nu am chef să îţi văd faţa şi să ies cu tine, nu o să o fac. Da, o să ies cu altcineva, care-i problema?! Dacă eu îţi scriu şi tu mă ignori, nu avea pretenţia să stau drepţi când îţi aminteşti să îmi scrii, că nu o să o fac. Nu mă fute non stop la cap, că mai rău faci. Mi-e greaţă când văd oamenii cum se transformă pentru bani şi pentru a face averi şi pentru a-şi construi nişte case. Da, îmi este uşor să vorbesc pentru că eu am şi nu trebuie să mă agit, dar la fel de uşor ar fi pentru ei să realizeze că la fel plecăm toţi, între patru scânduri, cu mâinile goale.

M-am săturat de astfel de oameni şi am decis să îi scot din viaţa mea, indiferent de ce vorbe îmi vor scoate. E caracterul lor în joc, nu al meu.

3 comentarii

  1. Pacat ca ii scoti din viata ta, ai putea macar sa mai vezi si tu ce debiteaza! Nu ar fi interesant? De ce sa pierzi asa podoabe? sa ii ajuti cu un sfat, cu o vorba buna, cu maruntisuri ca in general ca lor astea le plac…

    Apreciază

Lasă un răspuns

