Tu în mine

Mă foiam de ceva vreme şi începusem să mă plictisesc. Când pe-o parte, când pe alta, gemeam răsfăţată între aşternuturi. Tricoul îl pierdusem în timp ce dormeam, plapuma ba o ţineam între picioare, ba o aruncam de pe mine, eram întinsă în tot patul, cu capul într-o parte, iar picioarele în cealaltă parte. M-am trezit cu faţa în sus, mâinile deasupra capului, sânii goi, un picior întins şi celălalt îndoit, am adormit mult prea devreme şi simţeam din plin orele de somn în plus.

Am luat telefonul de pe măsuţa de lângă mine, afişa 02:30. Hmmm. Mă ridic din pat, deschid uşa dublă a balconului dinspre stradă, mă deplasez cu ochii închişi până în celălalt capăt al casei, deschid şi celalălat balcon, proptesc uşile să nu se trântească şi mă arunc din nou în pat. 

Deşi durerea de spate începuse deja să mă sâcâie de la prea multe ore de somn, mă gândeam, în răcoarea orelor de dimineaţă că, în mod cert, te-aş fi trezit că să facem sex şi să mă alinţi. Începusem să mă ating şi să gem, a răsfăţ. Un oftat prelung mi-a ieşit printre buze şi parcă-mi văd botul de ofticată la ideea că aşa ceva ar fi posibil doar dacă . . .

xxx

Mi-am reluat poziţia de somn, pe partea dreaptă, cu picioarele la fel, dreptul întins sub mine, stângul îndoit la 90 de grade, cu nasul în pernă şi cu botul cât China că fanteziile mele de a te trezi cu un bj sau de a fi trezită cu pula-n pizdă, nu se vor îndeplini prea curând.

Mă trezisem înainte de a suna alarma telefonului. Era soare afară, dar eu nu aveam niciun chef să mă ridic din aşternuturile mele verzi. Era aşa de bine . . . Am mai lenevit până la momentul când deja era foarte târziu şi am sărit din pat.

Zilele trecute m-ai scos din pepeni cum doar tu o şti face. De atunci taci şi nu zici nimic. Nu mă mai miră, încep să mă obişnuiesc cu chestia asta. Ce mă scoate din sărite e că nu mi te pot scoate din cap. Asta e problema mea acum. Soluţia o am şi încerc să fac ceva. Dacă îmi şi iese, va fi prea târziu pentru „noi” . . .

Lasă un răspuns

