S-a umplut paharul

Știți sentimentul acela când ai impresia că toata lumea e împotriva ta, că nimic nu iese cum vrei tu și parcă destinul îți face în ciudă și îți dă totul peste cap? Eh, fix așa mă simt eu acum, ca un copil răsfățat care se dă cu curu’ de pământ că nu i se fac toate mofturile.

Am avut niște zile pline, cu bune și rele, cu bucurii, trăiri, întâmplări și căcaturi. Punctul culminant a fost ieri când, pe fond de oboseală, am început să dau apă la șoareci, în momentul în care cineva a început să-mi vorbească urât. Nu suport să îmi vorbești urât, ÎN PULA MEA!!! și urăsc din tot sufletul lipsa de comunicare a oamenilor! De ce nu sunteți capabili să vorbiți?! Citeam azi rahaturi din alea, gen : 5 lucruri pe care să nu le faci într-o relație și era acolo un punct care zicea cam așa: nu aștepta ca partenerul să-ți ghicească gândurile. Chestia asta nu este valabilă doar in relațiile de cuplu. Nu am de unde să ghicesc ce e în capul tău dacă nu îmi spui, eu văd altfel lucrurile decât le vezi tu și te agiți degeaba dacă trag concluzii.

Mi-e dor de Max, de mintea lui, de vocea lui, de felul lui de a gândi.

Încep să mă acomodez cu gândul că de fiecare dată când o să întâlnesc un bărbat compatibil cu mine, va fi o relație imposibilă. Deja devine normalitate.

Și da, am una din zilele alea când am nevoie să fiu luată în brațe, să mi se suporte crizele de plâns, să fiu răsfățată și futută. Ca să-mi treacă.

Reset, please!

9 comentarii

  1. O, da, cunosc. Nu ştiu ce să zic, sunt în aceeaşi situaţie. :)) Câteodată chiar e nevoie de reset. Eu una cred că voi face asta retrăgându-mă pentru un timp în cochilia mea, distanţându-mă de tot.

    Apreciază

  2. mai nush, eu in momente din alea nici macar nu ma (mai) intristez … poate pentru ca-mi amintesc de melodia urmatoare-n care absurditatea lui „Ich wär so gern so blöd wie du” ma face mai degraba sa rad:

    Apreciază

Lasă un răspuns

