Dragă viață

Acum o lună de zile, am avut un șoc, în momentul în care o prietenă m-a sunat să-mi spună ca mama ei nu mai e. Șocul a fost enorm din cauza faptului că o văzusem pe mama ei, cu 3 ore înainte să plece . . . e poveste lungă, avea cancer de 18 luni, dar și așa, m-a marcat.
Atunci a fost un punct în viața mea când am decis că voi face tot ce pot ca să fiu fericită, că nu mă voi mai necăji, supăra și stresa, viața e prea scurtă ca să îmi permit luxul de a nu o trăi frumos.

După acest episod urât, într-o zi cu soare, l-am cunoscut pe Max. Am plutit pe norișorul meu roz câteva zile, după întâlnirea noastră și m-am tot gândit. Mi-am dat seama, că începusem să fac exact ce mi-am propus: să mă bucur de tot ce are viața asta să-mi ofere. Mă bucur pentru că așa „dereglat” cum e, e un om fain, un om cu suflet mare, un om care iubește femeia și un tip pe care l-ar dori fiecare femeie.

image

Am observat că pot fi fericită și mă pot bucura de ceea ce trăiesc, fără să îmi fac iluzii și speranțe. Acum pot, în trecut nu puteam, visam cu ochii deschiși, mă lăsam dusă de val și ajungeam să fiu disperată. Așa cum am mai scris, am o stare de fericire și bună dispoziție tot timpul, nu las grijile cotidiene să mă afecteze, sooner or later se așează toate de la sine.

Totuși, ieri am mai avut un moment urât, atunci când am citit pe Facebook, mesajul unei cunoștințe care își lua adio de la această lume și care s-a stins, la două ore dupa postarea respectivă. Tot cancer. Trist, foarte trist.

Tot ce am scris mai sus este ceea ce trăiesc, sunt momentele de bucurie și cele de tristețe din care învăț în permanență. Nu-mi bat capul că nu știu când și dacă îl voi revedea pe Max, nu mă stresez că am un job de tot rahatul și că mă descurc greu, nu mai îmi permit luxul să mă gândesc la lucruri negative. Le iau pe toate așa cum vin și mă bucur că sunt sănătoasă, sunt o femeie tânără, frumoasă, capabilă, mă bucur de tot ce am și tot ce mă înconjoară și mă educ non stop pentru a gândi pozitiv și a vedea frumosul din orice.

4 comentarii

  1. Max a aparut in viata ta cu un scop…acela pe care il constientizasesi si tu cu cateva ore in urma inainte de a te intalni cu el…traieste, simte, iubeste, uraste, daruieste-te….emotiile pe care le traiesti in viatza asta reprezinta toata bogatia ei…pentru ca atunci la sfarsitul ei cand ochii se vor fi inchis definitiv….asta e tot ce conteaza…ai trait si iubit asa cum ai dorit si visat?
    intersectia drumurilor noastre nu a fost intamplatoare si imi place sa cred ca amandoi am invatat din ea…tu ai vazut cum un barbat poate sa iubeasca cu toata finta o femeie, care poate sa-si lase mintea si sufletul invadat de dorinta pentru ea chiar daca nu a avut-o si nu o va avea vreodata si sa ramana fidel sufleteste vesnic acelei iubiri, dar care poate sa traiasca la maxim fiecare clipa..si sa se bucure de fiecare moment pentru ca a avut sansa in aceasta viatza sa SIMTA…
    eu am vazut o fata care se poate reinventa in orice clipa in cautarea fericirii..
    continua sa simti…e singurul drum spre fericire…
    Cu mare drag, Eu…umbra unei nopti de inceput de vara

    Apreciază

Lasă un răspuns

