Searching

Te-am căutat în toată nebunia aceea, în toata aglomerația, în mulțimea aceea infernală. Și nu m-am oprit din căutat. Nici măcar o secundă. Ți-am căutat privirea în fiecare bărbat care trecea pe lângă mine, am înfruntat sute de priviri, dar niciuna nu era a ta. Am sperat că undeva, într-un colț, poate, te voi găsi. Dar nu erai. Nici la mesele pline bărbați ieșiți la o cafea într-o duminică însorită, nici la coada de la înghețată care parcă nu se mai termina, nici în vreun cuplu de îndrăgostiți ce se țineau de mână. Nu erai. Dar nu am renunțat să sper că te voi găsi. Nu știu dacă e de bine sau . . . nu, dar speranța mea nu va muri, pentru că nu vreau. Eu știu ce vreau . . . tu?!

image

3 comentarii

Lasă un răspuns

