I feel lonely

Mda . . . trebuia să vină și un astfel de moment . . . mă simt singură, a nimănui, fără niciun rost pe lumea asta. Îmi doresc să vorbesc cu cineva care e pe aceeași lungime de undă cu mine și înțelege ce spun.
Prietenele mele mă enervează pentru că nu pot să le povestesc ce e în sufletul meu. Fiecare le are pe ale ei și pentru fiecare e mai important ce se întâmplă în viața ei și e normal. Prietena mea cea mai bună e singură la casa ei de vacanță la 30 km distanță, aș vrea să pot să îi spun ce simt și nu pot. Nu știu de ce. Mi-e ciudă pe kid. Mi-e ciudă pentru că nu l-am cunoscut la momentul potrivit. Mintea mea spune că nu aș putea avea o relație normală cu el din n motive și are dreptate. Sufletul meu parcă l-ar vrea dar nu cred că aș fi fericită lângă el. El nu ar respira cu mine deodată, el fuge după bani, ăsta e scopul lui în viață. Eu vreau doar să iubesc și să fiu iubită.
Aberez iar . . . dar asta simt acum.
Nu știu ce să fac. Vreau să renunț la el de tot ca să pot fi fericită și știu că nu voi fi până în secunda în care nu las totul în urmă și nu îl uit de tot.
Știu că vine vara și știu că voi avea momente magice cu el, dar atât. Iar eu nu îmi doresc doar momente magice, eu vreau totul. Totul sau nimic. Și atunci, de ce mă complac intr-o situație de rahat?!
Ar trebui să discut cu el și să îi spun că vreau să se termine totul aici, dar știu că dacă îl văd, nu îi voi putea spune în față. Ce naiba să fac?! Prietena mea îmi zice acum să nu îi explic nimic că poate nu e curios și explicațiile să i le dau doar in cazul în care le vrea.
Hmmmmm . . .
What to do?

14 comentarii

      1. Zice, dar nu zice bine. Vezi că ”totul” e o noțiune relativă și, mai mult, practic e imposibil. O relație funcționează doar dacă își doresc amândoi același lucru.
        Nu vrei să se termine totul pentru că ați găsit un punct comun. Eu cred că nu vreți nici unul să renunțați la restul care nu e comun. Dacă nu ți-ai dori altceva ar fi simplu – ai da la o parte orice altceva și te-ai chinui să faci o relație să meargă. Dacă nu reușești, suferi, treci peste.
        Mi se pare elocvent ”el fuge după bani, ăsta e scopul lui în viață. Eu vreau doar să iubesc și să fiu iubită.” – oastea căpitanului evident zice că vă doriți lucruri diferite. În plus, de ce nu ți-l dorești pe el cu toată fuga lui după bani, că doar ăla e el?

        Brutal de sincer, mi se pare că încă nu știi ce cauți, în sensul că nu ți-ai desenat asta. Te uiți în jur și vrei să potrivești piese de puzzle, care se mai potrivesc, dar nu cum ți-ai dori tu.

        Apreciază

          1. E o relație. 2 oameni relaționează, cumva, făcând ceva. Cum să o oficializeze? la notar, la primărie, la consiliul județean? Trebuie vreo declarație, cu taxe și impozite? cu prietenii ce faci, îi declari cu prietenie pe perioadă determinată/nedeterminată?

            Apreciază

        1. De ce nu îl doresc? Pentru că el este logodit, se va însura la un moment dat, iar eu nu sunt genul de persoană care să despartă un cuplu. În plus, dacă el logodit fiind se întâlnește cu mine, e clar că așa va face toată viața și crede-mă că nu-mi doresc un bărbat care caută aventuri. Punctul comun e sexul, iar compatibilitatea asta sexuală se construiește în timp, cu condiția esențială să ai pe ce să construiești, adică să fie chimie de la început.
          Eu cred că știu ce caut și tocmai de aceea spun că nu e el „the one” 🙂
          Așa brutal de sincer sau nu, apreciez comentariile tale, întotdeauna, sunt un alt punct de vedere 😉

          Apreciază

  1. ce familiare imi sunt cuvintele scrise de tine….
    daca nu esti tot pentru el , pleaca….
    constienta de situatie pari sa fi … sti ce trebuie sa faci …dar iti este greu …
    pentru ca esti deja implicata prea mult sentimental …..

    Apreciază

  2. If you can love without jealousy, if you can love without attachment, if you can love a person so much that his happiness is your happiness…. Even if he is with some other woman and he is happy, it makes you happy because you love him so much: his happiness is your happiness. You will be happy because he is happy, and you will be grateful to the woman who made the person you love, happy – you will not be jealous. Then love has come to a purity.

    This love cannot create any bondage. And this love is simply the opening of the heart to all the winds, to the whole sky. It looks a little strange; but we have been taught continually that love is a relationship, so we have become accustomed to the idea that love is a relationship. But that is not true. That is the lowest kind – very polluted.

    Osho, Light on the Path, Talk #25

    Apreciază

Lasă un răspuns

