Sensibilitate

Play this and read :

Probabil nu vă aşteptaţi la ce o să scriu, probabil că v-aţi imaginat o „bitchy” Nasty, fără sentimente şi suflet, interesată doar de partea sexuală. Eh, bine, o să vă destram fantezia şi o să vă spun că Nasty (oare de ce vorbesc despre mine la persoana a treia?? ) este chiar foarte sensibilă şi iubăreaţă. Unbelievable, nu? 🙂

Eh bine, şi cum zilele acestea sunt extrem de sensibilă şi dau apă la şoareci şi dacă doar se uită cineva urât la mine, am zis că ar fi bine să îmi expun şi latura asta.

De fapt, zilele astea, sunt cea mai sensibilă fiinţă de pe planeta asta, mai am şi eu momente de-astea. Sunt urâcioasă şi plângăcioasă şi singurul remediu ar fi răsfăţul maxim. Dar pentru că nu mă va răsfăţa nimeni, n-am decât să îmi ling rănile şi să revin la normal. Nobody will pamper me :((

Am căzut în butoiul cu melancolie şi după Celine Dion, am început să ascult toate, absolut toate melodiile mele de suflet, alea vechi, bănuiesc că şi voi aveţi aşa ceva.

Partea bună e că nu am nicio treabă cu kidul, în sensul că atunci când am momente din astea şi simt nevoia de răsfăţuri şi cuddling and so on, kid nu e în peisaj absolut deloc, nu mă gândesc la el. Şi asta mă bucură. Oricum, încet, încet, încep să mă cam satur de el şi asta e de bine 😀 Vorbim, ne întâlnim, dar fiecare cu pizda mă-sii, vorba aia. Mai scoate şi perle, dar am ajuns la concluzia că nu are rost să mă mai agit pentru inepţiile ce le debitează. Vorba cuiva : „băieţii spun prostii câteodată”.

7 comentarii

  1. Eh… nimeni nu spune că dacă ai o latură dirty, nu poți avea și una soft – eu una cred că se completează frumos 🙂 Poate se potrivește puțin și zicala aia „afară-i vopsit gardul, și-năuntru leopadul”

    Apreciază

Lasă un răspuns

