Listen To Your Heart

Play this :

Cum, mai nou, adorm extrem de greu seara, m-am pus să mă uit la un super concert al lui Celine Dion. O ador ( și eu ) pe femeia asta de când aveam vreo 12 ani. Îi știu toate piesele, am câte o melodie pentru fiecare stare a mea, pot să râd, să plâng, să sufăr pe cântecele ei, de care nu mă satur niciodată. Mi se pare un super fenomen această femeie cu cea mai extraordinară voce de pe planetă.
Mă tot uit la ea și o ascult ce și cum vorbește și cântă și observ că e plină de iubire. Radiază iubire, fericire, bucurie, frumusețe.
Probabil veți spune : „la banii ei, toți  fi astfel”. Pot să vă spun că partea materială nu are nicio treabă cu sufletul unui om. Mie una, așa mi se pare normal. Nu contează cât ai în cont. Dacă ești frumos pe interior, în mod cert se vede acest lucru și în exterior. Faci bine, primești bine.
Știm cu toții că viața asta nu e roz, dar mă întreb de ce nu încercăm să o facem mai frumoasă prin a ne schimba din interior, prin a iubi mai mult, prin a fi mai buni. Lucrurile astea nu costă bani și țin doar de noi.
Fără iubire am fi morți. Și atunci, de ce nu ne ascultam inima? De ce ne limităm mereu doar pentru a nu părea altfel decât comuni?! De ce nu facem ce ne dictează sentimentele și sufletul? De ce ne lăsăm manipulați de societate și de oamenii din jur? De ce nu oferim mai multă iubire? De ce nu suntem capabili să facem zilnic ceva frumos pentru sufletul nostru?

Piece of advice: listen to your heart!

3 comentarii

  1. Draga Nasty, nu vrei (poti) si tu sa schimbi formatarea blogului, ca e foarte greu de citit alb pe negru, si as vrea sa citesc mai multe articole unul dupa altul, dar pe bune, te dor ochii (((
    Much appreciated, de la un cititor fidel 🙂

    Apreciază

    1. Dacă găsesc o tema mai drăguță decât asta, care să mă satisfacă mai mult, o schimb. Eu știu că scris alb pe fond negru e mai odihnitor pentru ochi. Dacă nu mă înșel, kindle-ul așa e făcut cu scris alb pe fond negru . . .

      Apreciază

Lasă un răspuns

