The Kid – Bărbatul

Îmi place la nebunie să rătăcesc pe străzi și să ascult muzică bună. În rătăcirile mele nocturne, mintea îmi zboară și gândurile curg în valuri. De la situațiile întâlnite, la viață, prieteni, familie, etc.

Acum o lună am avut eu revelația că deși pot să spun că nu îl vreau pe kid doar pentru mine, să avem o relație, nu cred că dacă mâine ar veni și mi-ar spune că s-a despărțit de logodnică și vrea să fim împreună, aș avea puterea să spun nu. În noaptea asta m-am gândit la el în alt fel, nu doar sexual. Am realizat că nu e un bărbat pe care l-aș dori. Nici din punct de vedere fizic, nici ca mentalitate, stil vestimental, fel de a fi, comportament și atitudine.

E drept că nu am stat prea mult în preajma lui ca să ajung să știu cum e el cu adevărat, dar după atâția ani și situații, mi-am cam făcut o imagine și nu e una tocmai bună. De ce? Pentru că bărbatul The Kid, nu îmi spune absolut nimic. Nu are atitudine și comportament de bărbat, face ce vrea, când și cum vrea, fără să țină cont de doleanțele logodnicei sau ale altcuiva, nu are scrupule, este materialist și poate fi ușor cumpărat cu bani.

9b45ef31eab3056dd126bb62e846d043

Am întâlnit bărbați care prin simpla prezență spun atât de multe, încât nici nu e necesar să își deschidă gura. Și cred că și la femei e valabilă treaba asta, dar prefer să las bărbații să-și dea cu părerea. Eh, el nu e un astfel de bărbat și nu cred că va fi vreodată.

Da, aș fi nesimțită să spun că din punct de vedere strict sexual, nu e bun, chiar nu am ce să-i reproșez la acest capitol. Dar, într-o relație, deși  contează enorm de mult, sexul nu e totul.

Prost nu e absolut deloc. Îmi amintesc cum a reușit să mă țină pe jar o săptămână întreagă până am făcut schimb de numere de telefon și cum mi-a ridicat interesul la cote înalte, lucru care nu mi s-a mai întâmplat până acum. Nu sunt greu de impresionat, dar, trebuie să știi cum să o faci.

Așadar, am realizat, poate târziu, că, într-adevăr The Kid nu e genul de bărbat cu care aș vrea să am o relație și am ținut să scriu toate astea aici și acum, ca să îmi confirm ceea ce afirmam de foarte multă vreme, dar nu credeam cu adevărat.

Lasă un răspuns

