Gânduri rătăcite

Play this:

Simt că debordez de energie, am o stare de bucurie continuă, iar în secunda asta, n-am stare. M-aș pune în mașină, cu volum maxim și aș pleca. Dar deh, oboseala își spune cuvântul, iar rațiunea și patul mă trag de mânecă. Savurez un mix bun și încerc să aștern niște cuvinte, aici. Nu știu dacă îmi și iese, rămâne la aprecierea voastră.

De ceva vreme tot vreau să scriu, am o grămadă de idei, dar niciuna cu început, cuprins și încheiere, ca și compunerile de la școală. Îmi rătăcesc prin cap cuvinte, idei, gânduri. 

Mă întreb ce m-ar face fericită? Acum. Sincer? Un el. Ca mine. Cu ideile mele, mentalitatea mea, stilul meu de viață, preocupări comune, etc. Nu bani, nu bunuri materiale, nu un act formal. Pe măsură ce trece timpul, mi se confirmă tot mai des că nu mai există căsnicii fericite, parteneriate reușite între iubiți, iar cei mai fericiți (dacă se poate numi fericire), sunt cei cu copii, căsătoriți sau nu, care pe lângă partenerul de viață mai au pe cineva. Trist, dar adevărat. Nu întâlnesc o femeie sau un bărbat care să îmi spună că e fericit și mulțumit de soția/ul / iubita/ul / logodnica/ul / prietena/ul din dotare.

Și atunci, mă întreb, de ce TREBUIE să ne supunem standardelor impuse de societate? De gura lumii? Pentru că așa e normal? Cine spune ce e normal sau nu? Eu sunt singură, nu am fost căsătorită și nici copil nu am. Așa și? Dacă am peste 30, ar trebui să intru în fibrilații că n-am familie și copil? Până una, alta, am o viață de trăit. Trăiesc lucruri și simt senzații pe care nu știu câți le-au făcut, simțit. Și sunt convinsă că încă nu am făcut nimic extraordinar sau ieșit din comun. Am dat și eu cu capul, am suferit, am plâns, am dezamăgit și am fost dezamăgită, am crezut din nou în persoane care nu meritau, am ajutat fără să mi se ceară ajutorul și respectul cuvenit a uitat să mai apară. Dar așa e în viață. M-am cules de pe jos, m-am șters de praf și am continuat să merg, o fac în conntinuare. Și nu, nu mai suflu și în iaurt, pentru că nu pot generaliza, nu pot să-i pun pe toți în aceeași oală și nu mă pot închide în globul meu de cristal, doar de frică. Așa e viața. Trebuie doar să avem puterea să o luăm din nou de la capăt. Nu zice nimeni că e ușor. Dar când singura opțiune e să fii puternic, nu poți decât să te supui.

Noi, oamenii, suntem niște ființe foarte complicate și ciudate. Și nu, nu ține de sex. Și un bărbat poate fi fucked up, extrem, chiar. Ne dorim iubire și sentimente profunde, fără să dăm nimic în schimb. Partea proastă e că și dacă primim ce vrem, nu e sigur nimic. Azi poate fi adevărat și intens, mâine să nu mai fie nici urmă de ce a fost ieri.
image

Am ajuns la concluzia că viața asta e ca o loterie. Nu ai nicio garanție. Oricât de mult cunoști un om, niciodată nu ajungi să îl știi 100 %, deși tu chiar crezi că ai descoperit tot ce se putea descoperi, Toți avem secrete bine ascunse, părți întunecate, străzi lăturalnice și nu ne deschidem niciodată în totalitate, întotdeauna ne punem centuri de siguranță și avem air baguri, deși copilotul îl vrem deschis, neprotejat, dezgolit de sine.

Nu știu dacă e de bine sau nu, dar am renunțat să îmi pun centuri de siguranță și airbaguri. Risc și am curajul să joc la loterie. Ce am de pierdut? Mai jos decât am fost cândva, nu am cum să fiu, iar sub nivelul mării știu cum e. Partea bună e că mă pot ridica să o iau de la capăt. Da, am nevoie de timp să îmi ling rănile și să o iau de la capăt, dar măcar știu că am mai experimentat ceva, că am mai învățat ceva.

Prefer o viață plină de firmituri intense decât una liniștită și monotonă, comună, obișnuită. Normal is not my style, nu mi se asortează, nu se potrivește în peisaj.

Hardcore, mix, prosecco, țigară, duș și de la capăt.

4 comentarii

  1. Eu sunt la stadiul in care trebuie sa prind curajul de a nu mai sufla si-n iaurt. Imi place riscul dar cu masura si parca mai fericita sunt cand ma simt in siguranta.
    Gandurile astea ale tale ratacite spun doar adevarul.

    Apreciază

Lasă un răspuns

