Primul pe 2015

Sinceră să fiu, nici nu ştiu ce să vă spun . . .

Nu voi începe cu bine cunoscutele urări de an nou şi bla bla bla, pentru că nu mă reprezintă absolut deloc.

Men, fucking men! Vă puteţi imagina că nu sunt ok la capitolul acesta . . . că doar de ce aş fi şi eu fericită?! Am avut parte de atâta iubire în toată viaţa mea de până acum încât în momentul de faţă chiar ar fi prea multă . . .

Ce pot să vă spun este că în loc să trăiesc un „ceva” frumos, am trăit o groază de stări negative, nervi, crize şi istericale, pentru că cineva mi le-a provocat. Şi nu voi intra în detalii, pentru că mi-am consumat prea multă energie şi timp şi resurse de tot felul cu această aşa zisă relaţie, fără vreun rezultat benefic pentru mine. Mai multe nu am ce să vă spun, până în clipa în care „momentul zero” nu se va produce (deşi presimt că nu va fi nimic de aici. . . am motivele mele). În fine, nu mai îmi bat capul pentru un om pe care nici măcar nu-l doare de mine. Am fost fraieră suficient. Şi dacă până acum nu am fost egoistă şi trebuia să fiu, voi fi de azi înainte cea mai mare egoistă şi mă voi gândi exclusiv la mine, la ce e bine pentru mine sau nu.

Eh, într-un moment din acesta în care nervii mei au explodat, am pus mâna pe telefon şi l-am sunat pe Kid, ne-am întâlnit şi am stat la poveşti vreo 2 ore, în maşină, fără ca măcar să ne atingem. În momentul acela mi-a picat incredibil de bine acea întânire cu el, atât pentru faptul că m-am descărcat şi am spus tot ce aveam pe suflet şi pentru că mi-a confirmat, pentru a nu ştiu câta oară, că toată lumea fuge DOAR după bani, fără excepţie. De atunci tot am mai vorbit cu el, dar fără să ne mai întâlnim, deşi cred că în curând vom avea o întâlnire fulger, după atâta timp . . .

Mare proastă pot să fiu . . . ce mama naibii tot aştept? Să se gândească altcineva la mine?! Cred că sunt singura femeie atâta de nebună încât să stea nefutută cu lunile, aşteptând . . . nu ştiu ce. De parcă cineva ar aprecia că eu stau nefutută sau îi pasă cuiva de câte ori mă fut. Vai, mare proastă poţi să fii, Nasty! Dă-ţi două palme, poate îţi revii.

În concluzie, anul ăsta mi-am propus să mă gândesc strict la mine, să nu mai îmi pese de nimeni altcineva, iar cine vrea să se încadreze în peisaj, bine, cine nu, să fie sănătos.

First step is done 🙂

4 comentarii

  1. Este de apreciat faptul ca ti-ai propus sa iti reconsideri atitudinea, sa „te faci’ o egoista 🙂 desi este previzibil….
    Nu poti fi niciodata o egoista…..pentru ca esti o altruosta prin constructie si tu asa traiesti…

    Apreciază

  2. incearca 🙂 desi nu cred ca te vei regasi in ceia ce vreai sa fii acum. parerea mea… esti o femeie deosebita si nu orice barbat ar putea fi langa tine si nu trebuie sa te schimbi. :* te pupic

    Apreciază

  3. Aceeasi decizie am luat-o si eu la inceput de an, acum sper doar sa ma tin de ea.
    Nu esti singura, si eu am asteptat sa se-ntoarca atatea luni si mi-am vazut de treaba mea, de suferinta mea. Pe cand el, umba fleaura, nepasandu-i de sentimentele mele.
    As vrea sa invat si eu sa fiu egoista, dar uneori simt ca e in zadar, Pur si simplu nu pot fi asa 😦
    Oricum, iti doresc sa fii fericita si multumita pe toate planurile!

    Apreciază

Lasă un răspuns

