Recunosc, am greșit

Nu știu alții cum sunt, dar eu am puterea să recunosc când greșesc. Sunt om, am suflet și sentimente și e normal să greșesc. Nu sunt perfectă, nici nu vreau, nici nu pot. Am stat mult și m-am gândit ce s-a întâmplat și de ce am ajuns aici. Am analizat absolut tot, am despicat firul în patru, am cerut păreri (care nu erau obiective și nu le-am luat în considerare) și am ajuns la concluzia că am greșit. Și eu, și tu. 

Eu am greșit prin faptul că te-am sufocat. Știu, așa fac, de fiecare dată când îmi place de cineva. Mă aprind repede și mă atașez poate mai repede decât ar trebui. Din dorința de a fi aproape, sufoc și asfixiez. Pe lângă toate acestea, am avut și perioada aceea groaznică care nu a făcut decât să amplifice toate simțurile și stările și trăirile ce le aveam. Uitându-mă în urmă, am realizat că așa am făcut de fiecare dată și acum îmi dau seama că nu e ok. Știu, ca pe viitor să nu mai fac la fel, în primul rând pentru că îmi fac mie rău.

Acum, simt că ăsta e finalul. Te simt distant și indiferent. Nu îți pot cere nimic, ar însemna să fiu egoistă și nu sunt așa cum crezi tu. Speranțele mi s-au spulberat, planurile s-au anulat . . .

Și nu, nu m-am futut. Eu nu pot. Dar știu că tu ai făcut-o . . . Probabil o să îți ascult sfatul, ”diavolul” îmi dă târcoale de ceva vreme, dar l-am alungat, gândul îmi era la tine . . .

Știi ce doare cel mai tare? Că nu ai mișcat un deget ca să fim palpabili . . .

Din fericire, timpul le vindecă pe toate și sper, din tot sufletul, ca 2015 să fie anul meu 🙂

6 comentarii

  1. WOW!
    just wow!
    eu sunt exact de cealalta parte la ce zici tu. sper ca 2015 o sa fie anul tau!
    am lasat o relatie de genul din motive de genul dar in+ am si eu greselile mele si trebuie sa lucrez in idea asta…deci sunt sigur ca problema NU e doar de partea ta.
    Life goes on… good or bad 🙂 dar fara schimbari de genul nu ne vom schimba niciodata. Riscul e sa te schimbi inspre rau dar nu cred ca e cazul tau

    Legat d sufocat, ce pot sa iti spun e ca trebuie sa fi ok sa fi singura. sa nu ai neovie sa lean on someone else. cand partea asta trece si simti ca poti trai fara sa ai pe cineva langa, atunci cred ca esti pregatita sa accepti pe altcineva. ce trebuie sa ai grija e sa fie cineva care e la fel din punctul asta de vedere ca altfel ajungi in extrema cealalta, tu nefericita si el ‘dependent’ de tine dar nu in sensul in care ai vrea.

    tipul asta are aceleasi idei and more. check it out:

    „Acum, simt că ăsta e finalul. Te simt distant și indiferent. Nu îți pot cere nimic, ar însemna să fiu egoistă și nu sunt așa cum crezi tu. Speranțele mi s-au spulberat, planurile s-au anulat . . .”
    „Știi ce doare cel mai tare? Că nu ai mișcat un deget ca să fim palpabili . . .”

    Legat de partile astea doua, din experienta proprie as spune ca trebuie doar sa astepti. Nu stiu daca e o chestie generala sau doar in cazul meu dar din ce am observat, femeile trec mai repede peste chestii de genul doar ca incepe cu un breakdown aproape instant. si de acolo incepe the healing part. Pt mine e exact invers si poate asa e si in cazul tau (lui). Initial nu simt nimic, doar ca trebuie sa fiu departe, doar ca sa nu incep sa simt. Practic fac tot ce pot sa evit sentimentele resepective si din afara par exact asa – indiferent, distant, ca si cand toata relatia nu a insemenat nimic. – e doar o iluzie si timpul cred ca o sa ti-o confirme.
    dupa ceva timp incet incep sa simt dupa care ma loveste…si it takes a long long time ca sa treaca.
    ceva in genul dar fara the ‘happy part’:

    Doua alte lucruri ce am observat sunt:
    1) el incepe sa futa tot ce prinde si lasa impresia ca o duce excelent – Nu e deloc asa. e doar a way of coping with pain. That human connection care nici un one night stand nu poate sa ti`o ofere dar tot incerci ca fraieru ca nah..speranta moare ultima

    2) prima sau a doua relatie care o sa o prinda o sa se ataseze de ea si o sa fie el cel dependent. – practic o sa cada in aceeasi capcana si nu o sa aiba timp sa grow/reflect/improve. si aici e nasol – sau cade intr`o relatie de codependenta sau o sa ajunga el sa fie in locul tau peste ceva timp. …. time will tell

    3) … inca sper la 3.

    😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

