Consilier matrimonial – part three

Sinceră să fiu, sper să şi fie ultima parte a telenovelei. Nu de alta, dar orice înseamnă Radiana şi Radu, astăzi, îmi provoacă greaţă.

Bineînţeles că după toata faza respectivă, a doua zi, ea s-a luat cu copilul şi chiar a plecat la mama ei acasă, în urma unor certuri cu socrii şi cu Radu. Ca la nebuni, nu alta. Am tot fost pe la ea şi eu şi o altă prietenă comună, să o mai calmăm. Nu puteam da sfaturi, pntru că e clar că tot eu picam la mijloc dacă chiar se întâmpla asta. Ulterior, am aflat că, de fapt, cu ceva timp înainte, primise o bătaie de la Radu, soră cu moartea. Ea întinsă în pat, el în picioare pe pat, i-a dat un picior în coaste de a lăsat-o fără respiraţie. A ajuns la spital atunci, dar a refuzat internarea, mare proastă.

Dacă-mi amintesc bine, parcă o săptămână a stat Radiana cu copilul la mama ei, timp în care. copilul era mai ceva ca o minge de ping pong. O zi la Radu, o zi la ea. Într-un final, s-a întors şi ea în aceeaşi casă în care spunea că nu mai calcă vreodată, adică cu socrii ei împreună.

Au luat un credit pentru casa pe care au ridicat-o în aceeaşi curte cu părinţii lui Radu şi acum, toată lumea e fericită. Îşi cumpără haine, televizoare şi diverse alte lucruri. Eu vreau să văd ce se va întâmpla în momentul în care se vor termina banii. Sunt foarte foarte curioasă.

Relaţia mea cu ea s-a răcit considerabil de la episodul cu Radu. Ea, fraiera, în loc să se comporte cum trebuie ca să mă păstreze ca prietenă, a început să mă ia la întrebări că de ce vorbesc cu o altă prietenă la telefon şi cu ea nu. Foarte tare m-a enervat atunci. Apoi, s-a făcut mare politiciană, pe perioada campaniei. Toată ziua ne povestea doar de campanie şi de Iohannis.

În ultima perioadă mă suna tot în momente aiurea şi ori nu puteam, ori nu aveam starea necesară să îi aud aberaţiile la telefon. Într-o duminică, stabileşte cu prietena noastră comună să mergem în oraşul vecin la Pizza Hut. O zăpăcise pe prietena mea de nu ştiu câte zile şi tot insistaseră să mergem. Radiana îi spune prietenei să mă cheme şi pe mine, prietena îi spune că sunt în convorbire cu ea pe celălalt telefon şi că o să vin şi eu. Radiana, tâmpita, că nu îi pot spune altfel, mă sună în secunda în care termină convorbirea cu prietena, deşi ştia clar că vorbesc cu ea pe celălalt telefon, da? Nu am sunat-o înapoi, oricum urma să ne vedem.

Ajungem noi bine merci la mall, ne aşezăm toţi la o cafea şi îi aşteptăm pe Radu şi Radiana să ajungă. Apar şi ei într-un final, ea toată precipitată şi agitată, nu salută, nu se aşează, nici măcar haina de pe ea nu a reuşit să o dea jos, când a început să mă ia la întrebări. Că de ce nu îi răspund la telefon şi că eu nu ştiu să sun înapoi?! I-am spus că nu sunt obligată să stau în poziţie de drepţi când îmi sună telefonul şi am încheiat discuţia, pentru că nu era nici momentul nici locul potrivit ca să amplific starea de tensiune creată.

Dobitocul de Radu îmi făcea semne la adresa posteriorului unei prietene care era cu noi, drept dovadă că nu se va schimba niciodată. Cu Radiana se poartă şi vorbeşte execrabil. Şi cred că se comportă astfel pentru că Radiana i-a permis de la început.

Concluzia: o căsnicie eşuată de la bun început, cu un copil de 2 ani, care nu este capabil să scoată nici măcar un cuvânt. Trist, îmi e milă de copil pentru că nu are nicio vină. Despre ei pot să spun doar atât: „ce-şi face omul cu mâna lui se numeşte lucru manual”.

Sper să fie end of story şi să nu vă mai povestesc de ei. 🙂

2 comentarii

  1. Eu am o teorie: Daca un cuplu nu funoneaza „cum trebuie”, numai barbatul este vinovat si niciodata femeia. In cazul prezentat de tine, evident, sotul prietenei tale este un jegos….cum poti lovi o femeie?…..indiferent de ce ar fi facut aceasta…..nu pot sa inteleg aceasta, niciodata!
    Este clar, individul este un nemwrnic…..

    Apreciază

Lasă un răspuns

