Alea 1 milion de chestii . . .

. . . de care nu ești interesat

Starea pe care o am de ceva timp, nu mă satisface absolut deloc. Pentru că eu nu sunt așa. Nu ai ajuns să mă cunoști și, sinceră să fiu, chiar îmi pare rău. Eu sunt o fire veselă, sociabilă, trăznită, comunicativă, spontană, pozitivă, nu tristă și supărată ca în ultima perioadă. Te vreau! Mă enervezi. Știi să scoți ce e mai urât din mine. Îmi vine să urlu de n ori că nu mă înțelegi. Mă irită la culme că tu ești acolo și eu aici. Nu ai răbdare. O ții pe a ta, fără să vrei să asculți. Eu vreau doar să îți / ne fie bine. Nu pot construi un imperiu dacă eu nu sunt fericită. Nu îl pot clădi pe lacrimi și supărări. Asta te-am rugat să înțelegi. Fă-mă fericită și ai să vezi cum se schimbă tot. Văd că e sumbru în jur, dar am lăsat prea mult să mă afecteze asta și nu vreau să mă schimbe. Se poate orice, doar să vrei. Nu comunici. Mă ignori. Nu vorbești. Nu spui ce te doare. Și toate astea, pe mine mă dor. Nu vreau să le intuiesc. Vreau să le aud de la tine. Să îmi spui și cea mai mică prostie ce îți trece prin cap. Pentru că știi, la fel de bine ca mine, că o relație e bazată pe comunicare și altele . . .

Nu le pot ține în mine, se adună și nu mai vreau să explodez, m-am săturat. Dar mai am curaj să ți le spun?! Nu. Mi-ai tăiat aripile și elanul și . . . tot. Mă simt un nimeni și-un nimic.

O anestezie generală, vă rog! Pe cât mai mult timp.

4 comentarii

Lasă un răspuns

