Noi, femeile, suntem nebune!

Mi-a venit pe moment inspirația prezentului articol….. Eram la o prietenă acasă, mai devreme, m-am întâlnit cu prietenele mele de suflet, cam de aceeași vărstă toate, trei la număr și cu mine patru. Nu ne-am văzut de o săptămână și trebuia să recuperăm, chiar dacă ne scriem zilnic. S. a avut un weekend superb, doar că ea e nebună și a început cu filme și scenarii aiurea, I. la fel, a fost plecată la munte tot weekendul, iar A. a fost la o nuntă aseară și azi la un curs. Eu…am ieșit în club aseară, dar fără să am vreun chef. Chiar și așa, a fost binișor.

Bineînțeles că într-un final, tot despre bărbați și relații ajungem să vorbim, asta e clar. Eu, acum, din punctul ăsta de vedere sunt ok. în sensul că nu mă mai consum, cum o făceam înainte și conversația pe care am avut-o aseară cu cineva, chiar m-a liniștit și chiar de asta aveam nevoie acum. Ideea e că S. era supărată pentru că a avut un weekend mișto și a ajuns să trăiască compatibilitatea sexuală abia acum, lucru ce nu i se mai întâmplase și era complet dată peste cap, pentru că, zice ea, el nu e îndrăgostit de ea și el e super fain și e mai mic decât ea cu 4 ani și, nefiind din același oraș, e clar că are o căruță de femei și își face de cap cu ele, iar cu ea se vede din când în când. Îmi venea să o strâng de gât, văzând-o atât de pesimistă și posomorâtă. Vorbisem cu ea mai devreme, după-masă și i-am ținut o teorie de toată frumusețea, care, spre surprinderea mea, mi-a picat bine și mie, pentru că, i-am spus toate lucrurile ce mi le spun în sinea mea și mi-a picat bine să le aud rostite, chiar de mine. Și anume: că ok, se înțeleg bine, sexul e fantastic, totul decurge frumos și normal și chiar nu e cazul să-și facă filme și scenarii, cum avem noi, femeile, prostul obicei să facem și să despicăm firul în patru. Pe lângă faptul că nu rezolvă nimic, își face și gânduri aiurea, pe baza unor supoziții și nu e ok deloc. Prin urmare, am sfătuit-o (eu, mama Dolores :-)) ) să se bucure de ceea ce trăiește acum, să profite cât poate de această situație și să trăiască, să se simtă fericită și bucuroasă. Nu se știe ce se va întmpla pe viitor între ei, prin urmare să lase lucrurile să curgă de la sine și dacă e să fie împreună, cu siguranță vor fi, indiferent de situație. V-am spus eu că sunt bună la teorie 😉

Bineînțeles că acum seara, am luat-o de la capăt și am încercat atât eu cât și A. să o facem să înțeleagă că e supărată acum pe situație, dar că nu e cazul să se apuce să îi scrie lui prostii, cum a făcut în prezența noastră. I-a scris ceva tâmpenie și normal că el i-a răspuns pe măsură. Ne-am răcit gura degeaba. așa presimt.

A. ne povestea că a fost la o nuntă aseară și a stat la masă cu 4 cupluri de căsătoriți și că îi vedea pe toți în jur cum făceau glume de prost gust, de față cu soțiile, flirtând cu ea. Normal că s-a simțit aiurea și ne spunea că simte că a pierdut trenul și că toate ar trebui să avem familie și copii acum, dar că văzându-i pe acei bărbați că, deși își iubeau toți soțiile, erau predispuși la a le înșela și că, de fapt, toți sunt așa, că toți înșeală, dar că nu se despart niciodată de soții. Aici am intervenit și i-am povestit ce îmi spunea soțul unei prietene, un cuplu cu o căsnicie model, o relație cum îmi doresc și eu, și anume, că dacă el are o soție frumoasă acasă, care arată bine, îi oferă tot ce are nevoie și pe care o iubește la fel de 17 ani, de ce ar vrea să se culce cu altă femeie?! Adică dacă el se poate abține, e clar că și restul bărbaților, pot. Exact asta spuneam și eu întotdeauna!!!! Prin urmare, nu e vorba despre faptul că ei sunt bărbați și noi suntem femei și că nu se pot abține pentru că așa sunt construiți, ci de faptul că a își înșela soția este simpla lor alegere! Auzindu-l, atunci, pe soțul prietenei mele spunând acele cuvinte, am realizat că de fapt, povestea care o auzeam de pe buzele multor bărbați că ”și șoarecele se satură de aceeași gaură”, e pur și simplu o aberație inventată de bărbații care nu își folosesc capul corespunzător în acele momente.

Concluzia e că, noi, femeile, suntem nebune, ne facem scenarii inutile, în capul nostru, care, de cele mai multe ori, se dovedesc a fi niște idei cretine, din lipsă de ocupație.

Eu am decis să le iau toate fix așa cum vin și să nu mă mai stresez aiurea, că nici nu rezolv nimic și mă și dau cu curul de pământ degeaba.

Așa că, dragelor, eyes wide open and just go with the flow!

2 comentarii

Lasă un răspuns

