Vă era dor de mine? :-)

Dacă da, mă bucur, I’m back! 🙂

Am muuulte să vă povestesc, nici nu știu cu ce să încep… Să o luăm pe rând, deci.

The Kid, m-a sunat acum vreo 3 săptămâni. Eram la o prietenă la serviciu, mi-a văzut mașina și m-a sunat să ies la o țigară și să mai povestim. Am ieșit din clădire, el era sprijinit de mașina mea, mă aștepta. Am avut un șoc când l-am văzut, a slăbit foarte mult, era tras la față, și-a lăsat cioc și arăta cam horror. Clar de la prostiile ce le fumează. Mi-a spus verzi și uscate, tot flirtând cu mine. Bineînțeles că nu m-am putut abține și l-am întrebat când se însoară. Mi-a spus din nou că nu, dar cine-l crede?! Eu sigur nu. Că s-a mutat iubita lui la el și că nu mai suportă, că i-a invadat spațiul personal și că e prea mult. Bla bla bla. A rămas că mă sună, doar să răspund la telefon. Aha. Bine.

Recunosc, m-a cam dat peste cap, am fost vreo 2 săptămâni cam praf, mă apucase dorul de el, după care, săptămâna trecută, mi-am revenit și am decis că nu mai vreau să am de-a face cu el. Ce rost are? Viața lui e schițată deja, iar eu nu am ce căuta în peisajul lui. O fi sexul minunat cu el, dar sunt convinsă că mai există bărbați cu care să compatibilizez. Așa că, sper, pentru binele lui, să nu mă mai sune. Mi s-a luat de el și o să audă ce am de spus, fie că îi place sau nu. I don’t give a fuck, really.

Trec printr-o perioadă destul de nasoală din punct de vedere profesional. Sunt în preaviz. Asta pentru că așa a vrut angajatorul. Ne-au dat pe toți afară, au închis punctul de lucru. Niște cretini….În fine. Și pentru că noaptea e un sfetnic bun, am avut un flash de vreo 10 minute, în care mi-au trecut prin cap, toate necunoscutele din ecuația numită viața mea și am realizat că nu există problemă fără rezolvare. Cu timp și răbdare le voi rezolva pe toate, tot ce trebuie să fac acum este să fiu pozitivă, chiar dacă e greu.

Am avut o trezire brutală de dimineață și am fost ciufută primele ore ale zilei, am plâns în hohote până să ies din casă, dar e bine, m-am descărcat.

Ideea este că nu am un program zilnic bine stabilit, cum aveam când eram la serviciu și asta mă debusolează, zac toată ziua pe la cafele prin oraș și merg la sală, astea sunt principalele mele activități. Am fost la câteva interviuri și aștept răspunsuri. Trebuia să le primesc, dar cum pe noi, românii, ne caracterizează neseriozitatea, probabil mai am de așteptat.

Eram la un pas de a cădea în butoiul cu pulbere, în seara asta, dar m-am trezit la timp. Am ascultat un sfat și sunt aici, scriu ca să mă descarc, ca să îmi fac mie un bine. Flashul de care vă spuneam mai devreme m-a făcut să realizez că: sunt sănătoasă, am doi părinți care mă iubesc și mă sprijină necondiționat, sunt tânără, arăt bine, nu-mi arăt vârsta și sunt mândră că am grijă de mine, de cum arăt, de ce mănânc. Cele două probleme care mă macină și nu-mi dau pace în această perioadă sunt mari și late:

1. Am nevoie de o poveste frumoasă de iubire cu final fericit, prietenie, mult sex, respect, loialitate și toate celelalte ingrediente necesare care să ne facă fericiți pe amândoi.

Știu că am scris aici și v-am povestit viața mea sexuală, fără prejudecăți, fix așa cum sunt eu, dar, asta nu înseamnă că dacă îmi place să fiu o curvă în pat, nu sunt o femeie normală. Sunt o fată simplă, care își dorește un suflet cald și sensibil, pe măsura sufletului meu. Probabil am trecut pe lângă voi, pe stradă, fără să vă treacă prin cap că fata aceea cu buclele în vânt și blugii rupți, e Nasty, zăpăcita aia de pe wordpress care descria în cele mai mici detalii cum îi place să sugă pula și ce tare e să se înfigă în ea. That’s the secret: să nu știi ce ascunde mintea mea 😉

și

2. Am nevoie de un job stabil cu recompense materiale pe măsura educației mele și a experienței acumulate.

Nu cer imposibilul, deși, în România zilelor noastre, e greu de găsit ceva sigur și bine plătit. Angajatorii de azi vor să faci de toate și să plătească minim.  Cheia stă în cât de bine știi să te vinzi și cât de bine știi să îți negociezi contractul de muncă.

În mare, cam astea ar fi noutățile….mai sunt ele și altele, dar e prematur să vă povestesc acum . . .  🙂 Îmi doresc din suflet să o fac, sper să-mi și iasă!

Pentru cei care sperau că o să povestesc ce pulă am mai supt, îmi pare rău că vă dezamăgesc, dar nu sunt genul de femeie care să se plimbe din floare în floare doar pentru 2 minute de plăcere. Da, îmi place să mă fut și să sug pula, dar nu o să mă fut cu primul ieșit în cale, doar de dragul de a nu face pânză de paianjen. Am avut și am în continuare n ocazii de a face sex, dar nu vreau. Am deja mare nevoie de spiderman, la ce paianjeni am făcut, dar nu mă plâng, pentru că atunci când voi face sex, voi fi cea mai satisfăcută femeie de pe planeta asta, sunt convinsă 😀

P.S. O să revin să vă povestesc de Radiana și Radu al ei, niște proști amândoi . . . Îmi pare sincer rău pentru ea, dar și-o face cu mâna ei, cred că e sado-masochistă. În fond, e vorba de alegerile ce le facem în viața asta.

Și dacă am greșeli de exprimare sau nu sunt coerentă, să-mi fie cu iertare, e târziu, sunt nedormită, surmentată și mi-am pierdut antrenamentul în ale scrisului, dar mi-am promis că o să încerc să fiu mai activă aici. 😉

6 comentarii

Lasă un răspuns

