Consilier matrimonial – part two

Duminică am stat toată ziua și am zăcut la ai mei acasă, în curte, am citit, am dormit, m-am relaxat. La un moment dat, mă sună Radiana de pe ceva număr de telefon nou și îmi spune că a plecat de acasă cu copilul și că e la mama ei acasă. Mi-a spus că s-au certat și dimineață și că Radu e nebun, că o terorizează, că i-a dat un pumn în spate mamei lui, că nu îl mai suportă nimeni, etc. Evident, n-am crezut nimic. Îi spun că o sun când mă întorc înapoi în oraș și îmi văd de ale mele. După jumătate de oră, mă sună și îmi spune să îl sun pe Radu să văd ce face și pe unde e. Plec de la ai mei și îl sun. Îmi spune unde e și ce face, că mai stă puțin și merge acasă pe jos, că nu are cu ce. Cum să pleci, mă, pe jos acasă?! Stai acolo că vin eu să te duc acasă. Și merg să îl iau pe zăpăcit, fără să îi spun Radianei. Ei i-am spus doar că am vorbit cu el și că e ok.

Îl iau pe Radu și ajungem la ei acasă. Nu am vrut să intru dar a insistat ca să mai vorbim. Intru, îmi face turul casei recent ridicate de ei și îmi spune să mă aplec peste geam să văd că nu e drept nu știu ce perete.

” – Așa, așa, mai apleacă-te puțin.

– Radule, potolește-te că nu e cazul. Vorbești fără tine acum.

– Ce mă, nu fii nebună, că oricum ți-aș da-o măcar o dată, că ești bună”

Și iar mă lasă ca boul la poarta nouă. Și iar îi spun să își vadă de ale lui și schimb subiectul. Și mergem să ne plimbăm pe jos în imensitatea de curte a lor. Eu habar nu aveam că e așa imensă și începem să dezbatem subiectul cuplului lor. Și insist de nu știu câte ori că ei doi trebuie să discute, calm și fără urlete, țipete, înjurături și alte persoane în jur. El nu și nu, că nu mai e curios, că își bagă pula în ea, că îi dă la muie, că nu mai vrea să audă de ea, că nu mai poate trece peste, că dacă iartă acum, următoarea dată Radiana i se va urca în cap.

Cum ne plimbam noi așa, văd mașina Radianei în curte. Hopaaa, a venit. Ea, de fapt, nu plecase nicăieri cu copilul. A mers în vizită la mama ei și în parc cu copilul și altă prietenă cu copiii. Deci, mințise. La fel și cu o seară înainte când mi-a spus că nu are voie să meargă la acea petrecere de burlăcițe.

În timp ce ne plimbam, venise și fratele lui Radu, care avea aceeași părerea. Pe primul loc soțul / soția și copilul. Restul pe locul 2.

Ne-am îndreptat spre casă și am intrat amândoi. Radiana mă întreabă ce fac, iar eu îi fac semn să tacă, urmând să îi povestesc mai târziu. Bineînțeles că au început iar să se certe și a trebuit să o scot afară cu copilul. Radiana iar a început cu tremurat, urlete, țipete și plânsete, exagerat și din astea. Radiana i-a spus soacrei sale tot felul de lucruri urâte la adresa lui Radu, profitând de faptul că el s-a certat cu mama lui în dimineața zilei. Și am luat-o pe ea la plimbare prin curte. I-am spus să se calmeze și să nu îi mai spună nimic mamei lui. Apoi, i-am spus că a greșit când l-a făcut pe el în toate felurile pentru mama ei și i-am spus și ei că ar trebui să se calmeze amândoi și să discute ca niște oameni civilizați fără să implice pe alții între ei. Îmi povestește că ea de aceea s-a dus la mama ei azi ca să se ia de ea, că nu a făcut bine și că să îi scriu eu un sms lui Radu când ajung acasă, să îi spun eu ce a făcut ea, că pe ea nu o va crede.

Chiar mă gândeam, cum naiba să o mai creadă când minte întruna. Bineînțeles că tot ce mi-a spus ea mie când m-a sunat, era minciună. A exagerat și a înflorit tot. Dar nu era o surpriză pentru mine, doar o cunosc de atâția ani.

Am ajuns acasă, după două ore de discuții cu fiecare separat, epuizată psihic. I-am scris lui Radu sms. Mi-a răspuns imediat că minte și că nu o crede. Am insistat să o asculte. Mi-am făcut un duș și m-am pus în pat. După vreo oră, mă sună Radiana. Nu aveam niciun chef să îi răspund, dar am zis, hai, fie, îi răspund. Vroia să știe dacă i-am trimis sms lui Radu și dacă am mai vorbit cu el. I-am spus ce și cum, după care îmi spune că Radu a luat mașina și cardul și a plecat de acasă.

To be continued . . .

 

 

 

10 comentarii

Lasă un răspuns

