Victima

Am un fost coleg de facultate cu care mai discutam din când în când pe facebook. 80% din discuții erau legate de alimentație și fitness, restul de viața personală a amândurora. Acum vreo săptămână îmi scrie din nou în timp ce eram la job. Ce faci, cum ești, ce noutăți mai ai, cum merge cu sala, ai iubit? Chestii din astea. Și ne scriem. Mult. Foarte mult. După vreo 2 ore, se încheie toată conversația. Pa, ne mai auzim, bla bla. Acuma, tipul, nu arată rău la corp, dar, motivele pentru care nu l-am putut privi ca un bărbat au fost următoarele: e mic de înălțime , ăsta e un foarte mare defect, din punctul meu de vedere. Nu mă pot întâlni cu cineva care e mai mic de înălțime ca mine când eu am tocuri sau suntem de aceeași înălțime desculți. Serios. Chiar nu. Al doilea motiv: mi se părea inodor, incolor, insipid și nici nu-l prea duce capul. Nu e prost. Dar nici nu mă dă pe spate cu ce scoate pe gură. 

După toate întâmplarea ce o să o povestesc în rândurile de mai jos, m-am convins, dacă mai era nevoie, de două lucruri:

  • indiferent ce vârstă ar avea, un bărbat e muuuuult mai infantil decât o femeie;
  • chiar mai sunt bărbați care la 30 de ani nu știu să fută (da, știu, horror!!!!!).

Am stat la un moment dat și m-am gândit la băiatul ăsta. Se tot plângea că nu își găsește iubită, că junioarele din ziua de azi (20-25 ani) îs cam praf, că îs materialiste sau curve, că nu-i place de niciuna și câte și mai câte. Mă gândeam că la un moment dat tot își găsește el vreuna, mașină are băiatul, apartament are, job bun are, e băiat bun, de ce nu și-ar găsi? N-or fi toate nebune ca mine să studieze un bărbat până la cele mai mici detalii . . . :-))

După vreo două zile , într-o duminică dimineața, iar îmi scrie. Noa zic, cine știe, are chef de vorbă. Eu nu prea aveam, dar am zis să văd ce vrea. Mare greșeală. Mi se părea mie că se bagă în seamă, dar zic, eh cine știe, doar mi se pare, nu se dă la mine. Ne continuăm conversația când, la un moment dat, mă trezesc cu o invitație la un pahar de vin, ”diseară”. Pe bune?! :-))) Serios, zic, noi doi nu putem avea nimic împreună, nu are niciun rost, du-te dormi, ești după tură de 24 de ore, vorbim când te trezești. Nu, nu, nu, te rog frumos, chiar vreau să vii la mine să bem un vin bun, te rog frumos, hai vino la mine. Adi, pe bune, nu vin, mai ales acum, nici să mă împuști. Bine, atunci rămâne pe diseară, vii la mine să bem un vin. Nu vin, du-te culcă-te că ești obosit și ne auzim când te trezești.

După vreo 4 ore, mă sună. Pfff, really? Nu cred. N-are rost să mai lungesc povestea. Am mers la el, seara pe la 7, să bem un vin. Am băut un pahar de vin, după care nu am mai vrut să beau. El băuse vreo 2-3, deci nu mult. La un moment dat, am ajuns în pat. Nu mă întrebați cum. Nah, Nasty, mă gândeam, dacă te-o mâncat, acum să te văd. Mai horror decât atunci nu are cum să fie, în fond, ce am de pierdut? Poate o fi chiar bine. Aha . . .

Și din acel moment, a început calvarul. Dragilor, am întâlnit tot felul de specimene de bărbați, care mai de care, cu te miri ce fetișuri și plăceri sexuale ciudate. Dar, în viața mea, nu am întâlnit un bărbat care să-mi spună că sunt prea udă. Asta a fost prima chestie nașpa. Adică, nu există femeie prea udă, decât bărbat care nu știe să-i facă față. Cu ce sunt eu de vină că a ta e de dimensiuni atât de reduse încât nu simțim niciunul nimic?! Cu ce sunt eu de vină că tu simți ceva doar atunci când femeia e aproape uscată?! Cu ce sunt eu de vină că te arunci ca vulturul asupra femeii, fără preludiu, fără jocuri sexuale incitante, fără atingeri provocatoare și fuți repede și fără nicio chestie, ca și iepurele?! Cu ce sunt eu de vină că tu până la 30 de ani nu ai învățat să fuți?!

Dacă vedeam o urmă de interes, vreo dovadă că vrea să iasă ceva, dar, de fapt, el mai mult nu poate, încercam să dreg și eu busuiocul. Dar nu m-am obosit să mișc niciun deget. Futu-i mama măsii! Trebuie eu să te învăț unde și cum să atingi o femeie? Trebuie să îți spun eu că nu poți să o bagi pur și simplu și să te miști acolo ca iepurele?! Trebuie eu să îți spun că pe o femeie trebuie să o chinui până când se roagă ea de tine să o fuți, pentru că nu mai rezistă?! Trebuie să îți spun eu că trebuie să fii tandru cu o femeie și să îi simți fiecare centimetru de piele?!

Și atunci, dragul meu, să nu te miri că la 30 ani ești singur. Cu o asemenea prestație, e de înțeles.

M-am convins, dacă mai era cazul, că unde nu e chimie și atracție fizică, e totul în zadar.

Nu încercați așa ceva acasă!!!

12 comentarii

  1. super tare….replica “nu incercati asa ceva acasa” :)…si da…te-a mancat…ai primit pe masura…dar evident nu aveai de unde sa stii…eu nu as dramatiza….si nici nu l-as judeca…pentru tine a fost o experienta…pentru el din pacate cred ca va fi inca o femeia pe care nu a multumit-o….deci pana la urma tot tu ai castigat ceva :)….aaaa si sa nu uit..asa ceva…sa iti iei si tu un feon cand mai mergi la futut….sa o usuci pe “domnisorica” …sa nu mai fie asa umeda…:)

    Apreciază

    1. Fiți-ar phoen-ul!!! 😛
      Asta e, măcar mă învăț minte şi dacă nu e chimia aia nebună şi fluturii în stomac, ştiu sigur că n-o fi ok. 🙂 Deşi, dacă stau bine să mă gândesc, nici alea nu-s o garanție . . .

      Apreciază

  2. Daca nu ar fi de ras, ar fi de plans!
    Ei bine, numai pentru faptul ca, femeia da viata, este net superioara barbatului!, dar sa nu uitam, ca orice barbat din lumea asta, este nascut de o femeie.
    Sunt de acord cu “lista” de elementele ce te disculpa in context, dar nu-l poti invinui ca ai ales un compromis previzibil. Nu el este de vina ca tu alegi barbati imaturi ce se cred victime

    Apreciază

      1. relatiile interumane (de orice fel) necesita timp iar timpul e o resursa pe cale de disparitie (pentru ca, pe langa consumul generat de propriile necesitati, el ne mai e si furat de mediu/societate/altii/altele). poate ca ma insel … da’ nu cumva, mai mult decat absenta propriului orgasm, te deranjeaza de fapt timpul pierdut cu toata povestea asta … timp pe care ti-ai fi dorit sa-l folosesti mai cu spor (aka sa castigi si altceva de pe urma lui, nu doar, cum se zice, experienta)?

        Apreciază

          1. ok, tu nu … da’ poate el da. oricum, ideea e ca avem din ce in ce mai putin timp (fie ca constientizam asta, fie ca nu) iar rezultatele/urmarile sunt pe masura. chiar si prostia lui (in caz ca el chiar “nu se grabea”) se explica astfel: n-a avut timp sa invete sa futa fiindca l-a irosit cu altceva … probabil dupa modelul “i want it all and i want it now” (quantity vs quality).

            Apreciază

Lasă un răspuns

