Personal Trainer

Parcă v-am spus că am renunțat la kangoo jumps și m-am apucat de sală, nu? Eh, dacă nu, vă spun acum, dacă da și mă repet, asta e 🙂 Și dacă tot m-am apucat de sală, deși asta se întâmpla în noiembrie, anul trecut, am zis să o fac ca la carte și să-mi iau și antrenor personal. Prietena mea mi l-a recomandat, m-am înțeles cu el și am început treaba. Tipul, participant la concursuri (nu știu dacă de fitness sau bodybuilding, cert e că e pachete de mușchi, dar chiar și așa, nu mă atrage absolut deloc, explicația, în rândurile următoare), la vreo 28 de ani, modest, cu inteligență limitată, băiat de la țară care a ajuns în oraș și acum că e mare ”vedetă” la sala asta, face și el figuri, cu cine poate, cu noi sigur nu 🙂 Băiatul e ok, vorbește frumos, îmi arată exerciții, știe multe, dar nu suficient pe partea de nutriție și corp feminin și în plus vorbește mult, prost și fără rost, poartă vorba de la unul la altul, îi linge în cur pe unii, bârfește pe toată lumea și, cel mai grav, scrie românește extrem de incorect, fapt ce pe mine mă scoate din sărite, având în vedere că postează zilnic pe facebook și gramatica nu există. Dar să trecem peste . . . 

Într-o zi în care eram bine dispuse, eu împreună cu prietena mea, îl apucă pe nebun să o întrebe pe prietena mea ce fel de bărbați îi plac ei și tot felul de astfel de chestii. Normal că am deviat și am ajuns la subiecte fierbinți și tot felul. Asta, pe final de antrenament, într-o seară. Noi două, încercam să-i explicăm nebunului că în ziua de azi nu mai găsești un bărbat cinstit și onest și să aibe și ceva în cap, etc. Păi am avut cu cine? Nu, nici poveste, a zis că suntem prea pretențioase :))

Ce m-a amuzat pe mine și mi-a aprins un beculeț (în sensul că nu am trăit degeaba) a fost că nebunul ne-a spus că își dorește să facă mai multe trăznăi, dar că nu are cu cine, iubita lui, deși pare ea foarte trashy, se pare că nu e și nu-i permite foarte multe. Se plângea că într-o zi vroia să i-o bage iubitei, pe scara blocului și ea l-a refuzat pe motiv că e nebun și că dacă iese vreun vecin and so on. Mai zicea că cel mai tare lucru i se pare un oral în timp ce el e la volan, dar era necăjit că nici asta nu a trăit-o, dar a asistat la o chestie din asta, fiind în aceeași mașină, pe bancheta din spate.  Ne-a dat tot felul de exemple din astea, timp în care nu am zis nimic, zâmbeam doar. Ce puteam să-i spun? A doua zi ar fi aflat toată sala . . .

Și atunci, am realizat, de fapt, cât sunt de norocoasă. Am făcut chestii, am trăit senzații, am experimentat trăiri și sentimente, care, poate, alții nu le vor trăi niciodată. În fond, cu ce rămânem din viața asta? Am concluzionat, împreună cu prietena mea, că nu suntem genul de femei care s-ar mărita cu un bărbat doar de frica de a nu rămâne fete bătrâne, cum au făcut alte prietene de-ale mele. Eu nu îmi pot petrece  viața alături de un om care nu mă apreciază, nu mă respectă, nu comunică cu mine și nu mă fute ca la carte. De ce aș face un compromis? N-am găsit, nici eu, nici prietena mea, răspuns la această întrebare.

În continuare, am de gând să îmi trăiesc viața fix cum îmi place, dar fără să mai fac vreun compromis pentru o pulă, oricât de bună ar fi.

The Kid mă sună periodic, deși e blocat, dar el nu știe asta. Telefonul nu îmi sună și văd că iar a sunat după o zi, două. Am toate apelurile de la el salvate, că îi trimiteam prietenei mele print screen. Nu de alta, dar ei încă nu-i vine să creadă că indiferența dă rezultate rapide și de durată. Și i-am demonstrat și asta și faptul că domnul kid e disperat acum că am super mașina și că nu mai dă de mine nicicum. Între noi fie vorba, cale să vorbească cu mine, are, dacă vrea. Dar eu nu mai vreau, nu mai sunt curioasă de el absolut deloc. Oi avea super chimie cu el, dar pentru ce mi-a făcut, nu mai am ochi să-l văd.

6 comentarii

Lasă un răspuns

