Materialism

Rezoluția mea și a prietenei mele pentru anul 2014 a fost să ne găsim un bărbat care să ne iubească cu voce tare. Nu s-a încheiat prima lună din acest an și eu deja am alte priorități. Am decis că 2014 va fi anul în care voi străluci, pentru că vreau și pot. Și pentru că ”If you are brave enough to say goodbye, life will reward you with a new hello” , să vă spun cum s-a terminat povestea și cum a început acest an. 

Într-o sâmbătă seara am decis să-i spun și lui că mi-am cumpărat o mașină nouă, așa că i-am trimis o poză cu noua achiziție, pe whatsapp. Mi-a răspuns după câteva ore tare încântat, cu propunerea de a încerca bancheta din spate, când se întoarce de la munte. În seara următoare stabilim prin sms detaliile și merg să-l iau de acasă, cu mașina nouă, bineînțeles. Inițial a crezut că e mașină de servici, dar când l-am lămurit că de fapt e personală, i-a cam picat fața. N-am zis nimic. L-am lăsat să o conducă, mă rugase încă dinainte să ne vedem să îl las să o conducă. În timp ce ne plimbam prin oraș, îmi spune cu nonșalanță: ”Dacă nu mă logodeam de revelion, te luam de nevastă pentru așa mașină”. Mi-a închis gura în secunda doi din cauza șocului. Nu i-am spus absolut nimic, lăsând ca seara să decurgă normal. M-am dat de gol doar la faptul că nu mai eram eu cea comunicativă și vorbăreață cum sunt de obicei. Am ajuns în cada imensă cu apă caldă, ne-am făcut, din nou, de cap, ne-am răsfățat reciproc, iar eu, spre norocul meu și decizia soartei, am avut orgasme multiple n. Habar nu am câte. La final, m-a și întrebat câte am avut, dar chiar nu știu și nici nu m-a interesat. A fost foarte bine și cu siguranță îmi voi aminti acea seară. Orgasme multiple, expresia feței lui când m-a întrebat câte au fost, ultima seară cu el și nu în ultimul rând, motivul pentru care această relație s-a încheiat. Când ajunsesem în fața blocului său, îmi spune cu același tupeu, că aș putea ca de azi înainte să vin doar cu această mașină după el și nu cu cealaltă. Mască, din nou.

Eram foarte afectată de ce îmi spusese, dar nu la modul de a suferi ci la modul de a rămâne șocată, mută, uimită, că mi-a spus așa ceva. A doua zi, analizând la rece lucrurile, mi-am dat seama că el de fapt nici nu realizase ce mi-a spus, dar tot răul înspre binele meu, pentru că și-a arătat adevărata față și dacă am avut cumva, vreodată, în adâncul inimii sau al minții mele, speranța că între noi ar fi putut exista o relație normală, acum mi-a spulberat-o de tot și mă bucur că a făcut-o. Faptul că s-a logodit în noaptea de revelion nu m-a șocat atât de tare, având în vedere că are o relație de 7 ani și era inevitabil să se întâmple acest lucru.

Șocul cel mai mare l-am avut în seara următoare întâlnirii noastre când a început să-mi scrie mesaje ca să ne vedem, iar eu, n-am reacționat absolut deloc. Pe măsură ce eu eram tot mai indiferentă și nu răspundeam, a început să îmi scrie mai multe mesaje, să mă sune, să îmi scrie pe whatsapp. Nu îmi venea să cred. Am rămas mută. Insistența asta a lui bruscă m-a lăsat fără cuvinte și mi-am dat seama că și el este la fel ca majoritatea bărbaților din ziua de azi: niște agarici care umblă după femei cu situație materială.

Prietena mea m-a sfătuit să mă întâlnesc cu el și să îi spun ce am de spus să o închei cu o discuție, nu așa, fără nicio explicație. Nu am făcut acest lucru pentru că eu consider că nu am de ce să îi dau vreo explicație, iar motivul pentru care această relație de natură sexuală s-a încheiat, îmi provoacă repulsie. Ba, mai mult, am de gând să îl las așa, în aer, fără să știe de ce, pentru că o merită și pentru că mi-am amintit vorbele unui bărbat care îmi spunea că un bărbat își va aminti întotdeauna o noapte superbă de sex cu o femeie, dar nu își va aminti niciodată un final de relație cu o discuție amiabilă sau un scandal. Și atunci, am decis să îl blochez pe whatsapp și pe telefon. Deci nu mă mai putea suna și nici nu îmi mai putea scrie. A doua zi dimineață, însă, mă trezesc cu un sms de la el. Ah! N-am blocat mesajele? I-am pus numărul la spam numbers și am rezolvat-o și cu mesajele. Variante să comunice cu mine ar mai avea, dacă ar vrea, dar pe mine nu mă mai interesează, ba, mai mult, mă dezgustă.

Și când mă gândesc cât îmi era de drag și ce stări euforice aveam în prezența lui, nu pot să cred. Încă nu îmi vine să cred că mi s-a întâmplat asta. Pe de altă parte, mă bucur. Mă bucur că am terminat-o pentru că această relație, era clar că nu avea niciun viitor, iar eu nu făceam decât să îmi pierd timpul cu el și să mă enervez de fiecare dată când vroia el. Deci, thank God că e gata, un șut în cur, un pas în față și, cel mai important: ”Adevăratul caracter al unei persoane nu-l cunoști la prima întâlnire, ci la ultima”. Mare adevăr în aceste cuvinte.

So, goodbye The Kid, hello . . .

 

 

12 comentarii

  1. Să rămânem la: „Am decis că 2014 va fi anul în care voi străluci, pentru că vreau și pot.” Frumos gând cu care să începi anul, cu acelaşi gând mi-am început şi eu anul. Să fie!

    Cât despre puşti, hm, poate că asta trebuia să se întâmple să ţi se taie de tot. Tot răul spre bine, meriţi mult mai mult.

    Apreciază

    1. Uite ca se poate. Mie nici acum nu îmi vine să cred.
      Si nu e niciuna din cele scrise de tine 🙂
      E un 4×4 cu 2000 cmc CRDi, an fabricație 2000. Deci . . . Da, mașina e ”tanc”, merge de rupe, te bagă în scaun, etc. Dar, pe mine nici Bentley-ul nu m-a impresionat, în sensul că ok, e mașină scumpă, de fitză maximă, ce are niște cp sub capotă, poate multe, etc. Dar de la a ști să apreciezi o mașină bună până la a-i suge pula vreunui individ pentru că mă mă lasă să îi conduc mașina, e cale lungă, iar la mine nici nu intră în discuție așa ceva.
      Lucrurile materiale ce le are un bărbat, în fața mea sunt zero, mă interesează omul și cred că tu știi treburile astea . . .

      Apreciază

  2. Vizavi de masina…last week am fost la o intalnire „aranjata” de catre colegele mele de birou…Respectiva domnisoara a indraznit sa isi arate nemultumirea fata de „scumpa” mea masina (sunt tare mandru de ea…mai ales ca imi suporta cu stoicism toate greselile pe care le fac…fiind inca nou in bransa soferilor)…norocul meu ca nu a trebuit sa inventez un motiv sa dispar…am fost chemat la birou pentru ceva ce de obicei nu vin…dar am venit urgent….

    Apreciază

      1. Domnule “Bă”/dam167 nu am nici dacia nici matiz…nu am nici DB9, DBS (Nicinu stiu ce inseamna), BMW 420, Jaguar…am doar un Fluence…dar este al meu…este prima mea masina si sunt mandru de ea… sa ai o zii buna

        Apreciază

Lasă un răspuns

