Update

Pentru că mai mulți dintre voi m-ați întrebat de ce nu mai scriu, am decis sa scriu acest post și să vă povestesc niște lucruri, printre care și motivul absenței mele de pe acest blog. 

În primul rând, nu am abandonat blogul, nu am intenții să-l șterg sau să nu mai scriu. În ultima perioadă, nu am mai avut activitate sexuală, prin urmare, să vă scriu aberațiile din mintea mea creață, nu cred că v-ar interesa, deși, dacă la un moment dat, voi simți nevoia să fac treaba asta, o voi face, fie că citiți sau nu. 

Acuma, să continui povestea de unde am lăsat-o, și anume, de prin 11 septembrie. Se pare că 9/11 a fost și dead-end-ul relației cu kidul. Nu pentru că așa aș fi hotărât eu la vremea respectivă, ci pentru că, pare-se așa a fost să fie. Și cum doamne – doamne, le face cu un scop, asta a fost. După ultima întâlnire ce am avut-o, nu a mai dat niciun semn. Am avut, atunci, după câteva zile, un schimb de sms-uri să văd dacă ne putem sincroniza programul să ne întâlnim, dar n-a ieșit nimic, așa că l-am lăsat în pace, nu l-am mai căutat. Din câte am observat, a făcut și el la fel. 

După o perioadă de timp, am schimbat prefixul, se presupune că e cea mai faină vârstă la femei, pentru că se spune că atunci e femeia la cea mai frumoasă perioada din viața ei. Încă nu știu dacă e așa, e prea devreme să mă pronunț, dar vă țin  la curent 🙂

Mi-am amintit la un moment dat de existența lui și când am realizat că a trecut mai bine de o lună și eu nu am simțit nevoia să îl caut și să îl sun, mi-am dat seama că asta a fost și că, din punctul meu de vedere, e over. Acuma, în plus, chiar simt treaba asta și, mai mult, am decis că nu voi mai fi pe locul 2 în viața unui bărbat. Pentru că nu am de ce să mai accept treaba asta. A fost frumos, m-am simțit bine, m-am distrat, nu-mi pare rău deloc, dar e timpul să merg mai departe. 

În rest, sufăr de oboseală cronică și nu pentru că m-aș oborî cu munca pe la job, ci pentru că mă chinui să fac altceva pe plan personal și pentru că, zilnic, după servici, îmi dau duhul o zi la kangoo, o zi la sală. Da, m-am reapucat de mers la sală, pentru că în perioada în care mergeam și la sală și la kangoo, m-am simțit cel mai bine. 

Am mai intrat pe messenger din an în paști și am tot văzut add-uri pe acolo. Nu stau pe mess, pentru că nu am timp. Dacă vreți să comunicați cu mine, scrieți-mi mail, răspund la mail-uri, chiar dacă nu instant, o fac când văd mail-ul. Adresa o găsiți în pagina de contact. 

Cam atât . . . 😉

6 comentarii

Lasă un răspuns

