Prima dată

Se zice că experiența sexului pentru prima dată e ceva de neuitat, în sensul frumos, romantic. Eh, la mine, numai romantic nu a fost. Mă bufnește râsul de fiecare dată când îmi amintesc.

Se întâmpla cu vreo 2-3 luni înainte de a împlini 16 ani. ”Prietenul meu” (că atunci așa era la modă :-)) ) era vecin cu mine, avea casa vis-a-vis de casa unde locuiam eu. De când m-am mutat acolo se tot băga în seamă, până când a reușit ce și-a propus. Era o seară toridă de vară, ne adunam toți copii în colțul străzii, la povești, bârfe, jocuri, te miri ce. Părinții mei erau la părinții lui, în vizită, la grătare, alea, alea, chestii de oameni mari.

Pisica ce o am și astăzi, o primisem de la un prieten de-al tatei, cu convingerea că e motan. Pe naiba! Era mâță. Ne-am trezit cu vreo 4 pui. Ca să nu ne mai trezim și cu alții în viitor, am decis să sterilizăm pisica, în ziua precedentă serii despre care spuneam. Prin urmare, seara, pisica era în coșul ei, mai mult moartă decât vie, după sterilizare, anestezie și tot tacâmul. Am făcut paranteza asta pentru că, tatăl meu iubitor de animale cum e, venea periodic acasă de la vecini (trebuia doar să treacă strada) să vadă în ce stare e pisica. 

Eu, afară cu „prietenul meu” și cu toată gașca lui papuc. La un moment dat, fiind foarte târziu, cam toți s-au împărștiat pe la casele lor. Noi, ce să facem? Am decis că mergem la mine să ne uităm la ceva film. Clasic. Să descriu actul sexual în sine, nu mai am cum, pentru că îmi amintesc foarte vag. Cert este că o avea foarte mică, nu m-a prea durut, eram pe covor, ceva poziție gen capră, cu semi-întuneric în cameră și am fost de vreo 2 ori întrerupți de tata care verifica pisica :-))

Nu-l iubeam, probabil m-am lăsat dusă de val și, în mod cert, mai mult am fost curioasă.Am mai făcut sex cu respectivul de multe ori, cred că de chestie, să zic și eu că fac sex, că de simțit nu am simțit nimic, niciodată. Țin minte că după ceva vreme, ne certam pentru că nu vroiam să i-o sug. Dar nu vroiam nici în ruptul capului. Mi se părea ceva josnic, umilitor, grotesc. În plus, pădurea Letea era nimic pe lângă ce avea el în chiloți. Ăsta era un mare minus pentru el, din punctul meu de vedere. Niciodată, dar niciodată, nu mi-au plăcut și nu îmi vor plăcea bărbații care nu sunt îngrijiți și nu au grijă de propria igienă.

Treaba asta cu refuzatul sexului oral, m-a ținut până pe la 21 de ani, când s-a schimbat tot, atunci când l-am cunoscut pe M. Dar asta e altă poveste.

În concluzie, prima dată când am făcut sex, nu a fost nimic interesant, pentru mine. Drept dovadă, prea multe detalii nu îmi amintesc.

Pentru voi, cum a fost? Sunt chiar curioasă 🙂

11 comentarii

  1. O mare durere fara nicio placere, si acea durere a fost nimic pe langa urmatorii 3 ani de casnicie, terminata la fel de repede ca si sexul de prima data . :))

    Apreciază

  2. hah, m-ai facut sa rad. Tot cam la aceeasi varsta si eu, 2 luni inainte de a implini 16 ani. Tipul sa zicem ca a fost prima mea mare iubire (gen am plans 1 an si dupa el). In fine, ai meu erau plecati pe la Oradea parca si am invitat 2-3 prieteni inclusiv el. Dupa o vreme el a ramas and we started to fool around si nici nu stiu ce a fost in capul meu.. curiozitate mai degraba. Anyway, a durut ca dracu ca nu mai eram uda avand in vedere ca mi-a luat o vreme pana cand am zis da. Nu pot sa zic ca s-a terminat rapid dar am fost cam detasata de tot pe parcurs. Anyway, faza este ca a adormit imediat dupa tipu making me feel stupid. Dar nu regret persoana, ci mai degraba un pic varsta.

    Apreciază

  3. A fost frumos.Pacat ca nu-l iubeam.El ma diviniza.Era mai mare ca mine cu 4 ani si spre “norocul ” meu,era si el virgin.Eu am facut-o mai mult din curiozitate,el ma dorea cu orice pret,trup si suflet.Experientele sexuale traite cu primul baiat au fost banale,nu am simtit niciodata o dorinta arzatoare,o faceam ca eram impreuna si trebuia sa o facem,sau ma rog,asa gandeam eu atunci.

    Apreciază

Lasă un răspuns

