And in the end, no underwear!

După o zi plină și alergătura prin mall după cadou, în piață după flori ș.a.m.d., am ajuns acasă ruptă de oboseală și în întârziere maximă. Aveam 40 minute la dispoziție să mă pregătesc pentru ziua de naștere a prietenei mele și nu știam ce să fac prima dată. După toată agitația cu dușul, retușat machiajul, căutat ținute, probat rochii și outfit-uri, când am reușit să fiu gata și eram pe picior de plecare, aud telefonul bâzâind. Mă gândeam că e prietena mea și-mi scrie să mă anunțe că e în fața casei și pot să cobor. Nici poveste. Era el. I-am răspuns pe viteză și am plecat.

Ajungem la restaurant, ne așezăm frumos, încep să sosească și restul invitaților, comandăm băuturile, totul era superb. Îmi savuram martini-ul și mi-am aprins o țigară, povesteam cu lumea, când văd că mă sună. Hmmm. Ce prompt e, gândeam eu . . . ”Mi se pare mie sau m-ai luat cam tare?” ”Nu baby, eram pe super viteză și mă grăbeam să cobor.” Am stabilit că ne auzim mai târziu să vedem unde ne întâlnim.

Seara a continuat frumos, am râs, am glumit, ne-am simțit bine, am servit cina, am făcut poze. Era miezul nopții când am decis să mergem acasă. Rămăsesem 4 fete, povestind despre relații și bărbați. A fost o discuție constructivă, dar vă povestesc altă dată despre asta, chiar merită povestit.

I-am scris un mesaj să văd pe unde e și m-a sunat. Mi-a zis că mă așteaptă unde e și mergem împreună la el acasă.

Am ajuns la el și ne-a întâmpinat minunea de cățel ce o are. It was love at first sight for both of us. Din primele zece minute ne-am îndrăgostit reciproc: și eu și cățelul. E un caniche negru extrem de inteligent. M-a pupat de m-a innebunit, mi-a furat papucii de casă, s-a urcat la mine în brațe, ce mai, dragoste pe față, din prima clipă. Am stat cu el o perioadă în bucătărie, am fumat, am băut Cola (da, eu care beau o dată pe an Cola) și ne-am amuzat de minunea de cățel. La un moment dat, am plecat la el în cameră și m-am întins în pat. Câinele, după mine. S-a urcat în pat și și-a făcut loc lângă mine, așezându-se fericit. L-am mai smotocit amândoi puțin după care l-am poftit afară 🙂

Ne-am luat în brațe, întinși acolo în pat, am început să ne pupăm și să ne mângâiem foarte tandru și încet. Când eram mai încinși a început să negocieze cu mine, vroia să mă chinuie doar cu 69. Cât am mai stat în pat și ne-am mai hârjonit, am câștigat destul de mult teren și am stabilit că mă pătrunde adânc, dar doar puțin, nu mult. Asta s-o crezi tu, gândeam eu. Eu îmi iau cât, cum și unde vreau eu. Am plecat la baie să facem duș împreună. Mi-a oferit câteva orgasme destul de intense, acolo în cadă, fără să o simt în mine. Gura și degetele lui fac minuni, la propriu! Când m-a pătruns adânc și puternic am simțit-o până-n creier, era o senzație superbă. Când a realizat că mai avusesem încă un orgasm, a decis că e suficient, avusesem deja prea multe orgasme și ar fi cazul să mergem în pat, să continuăm acolo.

L-am lăsat să se așeze lângă mine cu țigara aprinsă și scrumiera aproape. Ba chiar i-am spus să se așeze cât mai comod posibil. I-am luat-o în gură încet, prima dată doar vârful, am udat-o foarte tare și am început să i-o sug cum știam eu că-i place. Încet, ușor, finuț la început, apoi tare, repede. Am continuat să i-o sug, cu pofta ce mă caracterizează, câteva minute și m-am oprit când l-am auzit șoptindu-mi : ”Incredibil cum o poți suge!”. Zâmbind, m-am ridicat ca să ne sărutăm cu sete, dorință aprinsă. ”Vreau deasupra” i-am spus. Nu a cedat din prima, vroia 69, vroia să mă lingă din nou, să îmi simtă orgasmul pe buzele lui, dar în final, am reușit să-l conving. M-am așezat deasupra lui și i-am simțit pula toată, până la capăt. Pentru mine, senzația aceea e sublimă. Din primul minut de când am început să mă mișc, orgasmele mele în valuri, nu s-au lăsat așteptate și îl simțeam și îl vedeam zâmbind de plăcere. Avea satisfacția aceea masculină, că îmi provoacă orgasmele acelea intense. Curgeam. Tare. Ne plăcea. Eram amândoi în extaz. Când mi-am simțit picioarele tremurând, încet, m-am oprit. În tot timpul acesta, limbile noastre nu se mai săturau una de cealaltă. Am început să i-o sug din nou cu poftă mai mare, îi vroiam orgasmul, vroiam aceeași satisfacție pe care o avusese el cu puțin timp înainte. Îmi place să i-o sug, mă excită, mă termină, mă înebunește pula lui între buzele mele. Și-mi place să mă joc cu ea, să o văd udă, alunecoasă, perfectă. Ador să i-o sug în timp ce ne privim, ador strălucirea ochilor în astfel de momente. E priceless. I-am simțit lichidul cald în gură și nu m-am oprit. Am luat-o și mai adânc, vroiam să simtă cât mai intens. M-a rugat să mă opresc. Era prea intens. Ca de fiecare dată. În momentele acelea, am satisfacția aceea maximă. După cele zece minute de revenire, ne-am aprins o țigară și o savuram îmbrățișați.

Îmi plac jocurile noastre, îmi place când negociem, îmi place când niciunul nu cedăm din prima. Toate acestea fac totul și mai picant și mai intens și mai murdar.

Făceam duș când l-am auzit spunându-mi că trebuie să-mi arate ceva. Ce? Eram curioasă. N-a intrat, a băgat doar mâna în care avea chiloții mei făcuți franjuri de către cățel. Am leșinat de râs când l-am și văzut stând în ușă cu ei în mână, uitându-ne la chiloți ca la un clovn și câinele se așezase în mijlocul băii între noi doi. Genial! :-))

 

12 comentarii

Lasă un răspuns

