Smells like autumn and I hate it!

Dacă v-ați întrebat cumva, ce mai fac, pe scurt, pot să spun că fac bine. Dacă vreți să aflați și detalii, here I go:

În primul rând, pot să vă spun că mă irită teribil faptul că încep să scadă gradele, cu fiecare zi ce trece. Da, m-am născut într-o zi de toamnă și, cu toate astea, singurul anotimp pe care-l iubesc din tot sufletul meu este vara.

În al doilea rând, the kid, nu mai dă semne, fapt ce mă oftică și în același timp mă lasă rece. Că i-am spus de multe ori că într-o zi mă voi sătura și o să-l las în urmă, asta o știți, dacă a venit sau nu ziua aceea, nu știu, dar mă cam lasă rece comportamentul lui și sinceră să fiu m-am cam săturat.

M-am îngrășat 2,5 kg și nu-mi place, dar nu-i niciun stres pentru că iau măsuri și le voi da, rapid, jos. Nu am de gând să ajung o femeie de 30 de ani grasă și frustrată. Voi fi toată viața o femeie cu forme, pentru că așa îmi e conformația și pentru că-mi place. Nu-mi plac femeile slabe și chiar dacă mi-aș dori să am un abdomen cu urme de pătrățele, nu prea cred că o să-l am și tot încerc să ajung la performanța asta și nu am de gând să renunț la a continua să încerc.

Mi-a recomandat medicul să mă las de cafea pentru că nu îmi face bine și m-am lăsat de ea, fără probleme. La fel, încerc să mă las de țigări. Sâmbătă am fumat o singură țigară, seara târziu, ieri nu am fumat deloc. Azi dimineață nu mi-am cumpărat țigări. Când au început să apară colegii mei fumători, și-au făcut cafele și au aprins țigări, am dat-o-n bară. Am fugit la magazin și mi-am cumpărat țigări. Am fumat 2 țigări până acum (ora 11:11) și încerc să mă abțin cât pot de mult. Pentru început, sper să le răresc considerabil și să fumez doar aici, la birou, pentru ca în timp, să le las de tot. Am mai avut eu tentative eșuate de a mă lăsa de ele, dar nu am reușit, poate din cauză că le-am lăsat brusc. Nu știu. Încerc acum așa, poate funcționează.

M-am agitat sâmbătă rău de tot, din cauza prietenelor mele. Au încercat să mă convingă să ies seara la o terasă pe care nu o suport din mai multe motive, pentru că una din ele vroia să urmărească pe nu știu cine din gașca fostului iubit. Le-am explicat clar și concis că ultima dată când am mers acolo, am lăsat de la mine și am mers cu condiția că a fost ultima dată și nu mai repet. Dacă am zis că nu mai merg pentru că nu îmi place, nu mai merg și punct. Le-am motivat de ce nu îmi place acolo, deși le mai spusesem de nu știu câte ori și le-am explicat că dacă ies sâmbătă seara, în timpul meu liber, se presupune că ies să mă simt bine cu prietenii, să mă relaxez și să îmi facă bine, să îmi petrec timpul într-un mod plăcut. La fel, le-am explicat că pot merge fără mine, nu mă supăr, nu am nicio problemă, dar că eu în locația respectivă nu mai calc și punct. M-au făcut figurantă și încăpățânată și au continuat-o pe a lor. Mie nu mi se pare a fi încăpățânare și nici ceva deplasat. Dacă nu îmi face plăcere să merg într-un loc, mai ales în timpul meu liber, nu merg și punct. De ce să merg? Că așa vor alții? Nu mulțumesc. Pot să stau și acasă, să-mi petrec timpul într-un mod agreabil. În concluzie, au sărit de cur în sus și s-au supărat pe mine. Să fie sănătoase, dacă văd numai pătrățica lor.

În rest, am citit, m-am uitat la seriale și la filme, m-am întâlnit cu o altă prietenă și cam atât, nimic nou la orizont. Sunt cu nasul în cărți, mai nou, și în afară de sport, cam asta îmi ocupă tot timpul 🙂

O săptămână fabuloasă vă doresc! :-*

7 comentarii

  1. Toți cei care au reușit să se lase de fumat pe care îi cunosc au făcut-o brusc. Inclusiv eu. Dacă încerci să te lași treptat, vei reuși să te lași definitiv abia în ziua decesului.
    Trebuie însă să conștientizezi și să accepți că abandonarea fumatului va determina o schimbare spectaculoasă a modului tău de viață, implicit a anturajului.

    Apreciază

  2. Nu-ti spun sa te lasi de fumat, nici de cafea, cand vei simti ca poti, sigur o vei face . In rest, filme, cafea, tigari, si inca plaja . 😀 O prima saptamana de toamna, ca si una de vara, iti doresc !

    Apreciază

    1. Când am scris articolul acesta, citeam primul volum din Urzeala Tronurilor.
      Între timp l-am terminat, deși are 940 de pagini :-)) , am citit primul volum din trilogia Crossfire de Silvya Day și acum îl citesc pe al doilea. E genul Fifty Shades , dacă își place.
      Altă carte care mie mi-a plăcut enorm este Rătăcirile fetei nesăbuite de Mario Vargas Llosa, chiar dacă am citit-o acum ceva ani, la recomandarea cuiva de pe aici, de pe blog.
      Nu știu ce îți place să citești . . . am mai citit acum ceva vreme un roman scris de Gillian Flynn, Obiecte ascuțite, un thriller foarte captivant, care, la fel, mi-a plăcut foarte mult.
      Am pe lista de așteptare o grămadă de cărți, dar nu reușesc să le citesc 😦

      Apreciază

      1. N-am citit cărţile, dar îmi place mult de tot serialul (Urzeala tronurilor). În legatură cu Fifty Shades, îmi place ideea şi povestea, dar am răsfoit cartea şi nu mi s-a părut cine ştie ce, şi mă refer strict la stilul autoarei. De fanteziile lui Grey sunt eu îndrăgostită. :)) Rătăcirile fetei nesăbuite o am şi eu pe listă, şi cred că am să o citesc curând. Mda, şi eu am o întreagă listă cu cărţi de citit, şi vreo patru cărţi începute, care nu prea m-au mulţumit şi le-am lăsat, deocamdată. Presupun că tu ai o problema cu timpul… eh, uşor, uşor, mie îmi place la nebunie sa citesc, măcar de aş mai găsi şi ceva care să mă atragă mult. Mulţumesc de răspuns, Nasty! Seară faină!

        Apreciază

Lasă un răspuns

