Reasons

Starea de om picat în butoiul cu smoală, a trecut mai repede decât mă așteptam. Cu ajutor, într-adevăr dar a trecut. Vorbele bune contează enorm de mult în astfel de momente. Și îți mulțumesc, doctore 😉

Situația cu the kid e tot ”în aer”, în sensul că eu nu știu ce să fac. Să-l las să se ducă sau . . . nu. Motive pro și contra am și vreau să le pun pe tapet, tocmai pentru a putea lua o decizie sau . . . nu, asta însemnând că dacă nu pot lua nicio decizie, lucrurile se așează de la sine, într-un fel sau altul și ce va fi, va fi.

Atunci când ne-am cunoscut mai bine ( în septembrie 2011; făcusem cunoștință cândva în martie 2011, dacă îmi amintesc eu bine, dar ”ne-am combinat” abia 6 luni mai târziu), mi-a spus de la început că el are o relație de 5 ani și că iubita lui este la facultate în București. Am apreciat sinceritatea lui și faptul că mi-a dat posibilitatea să aleg dacă vreau ceva cu el sau nu. Deci, știam de la început în ce mă implic. Având în vedere că vroiam un bărbat cu care să am o relație strict sexuală, am mers mai departe (și bine am făcut, nu regret nimic). Mi-a spus atunci: ”am ajuns în viața ta ca o ploaie caldă de vară și tot așa voi și dispărea” și n-am putut decât să mă amuz, pentru că nu mi-am imaginat cum va fi ziua când se va întâmpla treaba asta, deși, poate că nici acum nu e momentul acela (spun asta pentru că nu e prima dată când nu avem tangențe cu lunile și când ne revedem ies scântei). Mi-ar plăcea să continuăm să ne vedem pentru că sexul e pur și simplu fenomenal și nu văd de ce m-aș priva de asemenea senzații. Dar. Pentru că întotdeauna există un dar, mi-aș dori să nu mai fie între noi orgoliul lui de scorpion și pauzele astea cauzate strict de orgoliu și de faptul că indiferența ucide. Pe mine nu, pentru că știu care e strategia, dar trebuie să recunosc că mă oftică maxim. El și-a dat seama de asta și fix din acest motiv se și comportă astfel. Dacă aș avea certitudinea că ne vedem de 2-3 ori pe săptămână, aș afirma sus și tare: ”da, continui să îl am în viața mea”. Datorită faptului că siguranța asta nu mi-o va oferi niciodată, nu pot afirma nimic.

969798_685755008105108_1523151808_n

Motivele pentru care nu aș vrea să îmi fie iubit, să fie bărbatul meu, ar fi două:

1. El are o iubită de 7 ani. Oricât de tare aș fi îndrăgostită de el și oricât de mult mi-aș dori să am o relație cu el, nu aș fi capabilă să îl despart de iubita sa. De ce? Simplu. Pentru că nu îmi stă în caracter să fac așa ceva, drept dovadă, n-am făcut treaba asta niciodată și nici nu o voi face, oricât aș avea de pierdut, pentru că ”what goes around comes around”. Întotdeauna. Sub o formă sau alta. Și pentru că eu am un principiu peste care nu trec: ”nu îți clădi fericirea ta pe nefericirea altora”.

și

2. Scorpionii sunt obsedați sexuali, în sensul bun, sunt perverși, știu cum să se comporte cu o femeie, știu cum să o aducă pe cele mai înalte culmi ale plăcerii. Din aceste motive, sunt și foarte afemeiați. Dar, întotdeauna o vor face cu cap, în sensul că se culcă cu mai multe femei, dar sunt foarte discreți, ce fac ei nu știe nimeni din anturajul lor și femeile alea nu știu niciodată una de cealaltă. Am experimentat chestia asta pe propria mea piele și pot afirma cu tărie că e chiar așa. Știu să mintă atât de frumos și cu atâta convingere, încât ajung chiar și ei să creadă ce spun. Eh, știind treaba asta și având ca exemplu cazul meu, sunt conștientă că dacă am avea o relație, ar fute în stânga și în dreapta și chiar dacă nu aș simți, aș ști că asta ar face, iar gândul ăsta m-ar termina psihic. Zilele trecute când îmi expuneam în gând toate cele scrise mai sus, mi s-a întors stomacul pe dos și mi-a venit să vomit (la propriu!!!) la gândul că e în pat cu alta. De atunci refuz să mă mai gândesc la treaba asta. Am făcut-o atunci pentru că am întors problema pe toate părțile și m-am gândit la toate motivele tăcerii lui din prezent.

 

Acestea fiind zise, nu rămâne decât să mă gândesc bine și să iau o decizie sau, așa cum am scris la început, să las lucrurile să curgă de la sine și voi vedea ce îmi rezervă viitorul.

Ce mă bucură acum este faptul că am mintea ocupată cu alte probleme și nu am timp să mă consum și să mă macin din cauza lui, am și altele pe cap și el nu mai e în gândurile mele non-stop. E acolo, mă mai gândesc, mai citesc ce i-am scris ultima dată, îmi mai spun că nici dacă crapă nu primește vreun semn de la mine, îl mai înjur bine, mă mai amuz la gândul că o face intenționat ca să mă oftice pe mine și uite așa 🙂

6 comentarii

  1. Inteleg treaba asta:))am fost in exact aceeasi situatie :)) eu zic sa nu te mai consumi cu asta si sa iti refuzi orice semn de afectiune pt el.Chiar daca ar fi cu tine,pana la urma s-ar putea sa se „combine” cu o prietena de-a ta(cum am patit) :)) ai mare dreptate : sunt teribili de mincinosi si stiu cum sa intoarca femeile pe doar un deget :)) serios..gaseste ceva mai bun 😀

    Apreciază

  2. „dacă nu pot lua nicio decizie, lucrurile se așază de la sine, într-un fel sau altul și ce va fi va fi.”
    Știi că așa se întâmplă întotdeauna, la modul ideal, pentru cei ce au această răbdare? 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

