Coșmar

3:06

Pe fondul unor probleme la locul de muncă, l-am sunat pe M. în jurul orei 20:00, cu toate că știam ce presupune asta. I-am spus că aș vrea să ne vedem să discut cu el ceva. Aveam nevoie de niște informații de la el. Mi-a zis că nu poate azi și că mai bine ne vedem mâine. Am insistat, spunându-i că vreau să ne vedem azi. Mi-a zis să-l sun mai târziu, în jur de ora 23:00. Nu l-am sunat.

Purtam o discuție extrem de interesantă, care mă ajuta în situația în care mă aflu, când observ un apel pierdut. Era M. Îl sun. Îmi spune să cobor în 5 minute. Am coborât după vreo 15. I-am spus ce anume vreau de la el și mi-a zis să-l sun dimineață că dă niște telefoane și îmi oferă informațiile necesare.

Vroiam să mă întorc acasă, deși eram sigură că nu voi scăpa prea ușor, știam dinainte să-l sun că dacă mă văd cu el, nu mai scap nefutută. Vroia în natură dar eu nu. Ne-am întors la mine acasă. Trăgea de mine din secunda în care am pășit pe poartă, mă vroia acolo. Nu am vrut și am urcat. Au urmat n tentative de sex (nu le pot numi altfel) în care eu nu am simțit absolut nimic. După încercări eșuate, și-o freca ăn fața mea și eu simulam o masturbare, nu aveam chef de nimic, vroiam să ejaculeze cât mai repede și să-l văd plecat. Era în picioare, lângă pat, eu întinsă în fața lui în pat, cu picioarele desfăcute.

Lacrimi amare îmi curgeau pe obraz, dar le-am oprit la timp ca să nu sesizeze nimic. Îmi venea să urlu de neputință și speram să se termine totul cât mai repede. Și-a dat seama că nu pot avea orgasm și încerca să facă ceva în sensul ăsta. În zadar. Într-un final, și-a stors cei câțiva stropi de spermă în gura mea, moment în care am fugit la baie, era groaznic de amară. L-am întrebat ce a mâncat.

Am făcut duș fiecare după care am coborât să-l conduc la mașină. Am stabilit că-l sun dimineață să-mi spună ce am nevoie.

Mă simt oribil, nici lacrimi să-mi vărs amarul nu mai am. Mă gândesc la cele care se fut pe bani cu diverși bărbați mai tineri sau mai vârstnici și mi se întoarce stomacul pe dos.

03:30

Decizia grea pe care trebuie să o iau e următoarea: rămân cu kid și încerc să-l câștig doar pentru mine sau îmi văd de drum și îl păstrez ca pe o amintire?

21 de comentarii

      1. Pai ce parere mi-am dat draga nasty ?
        Am zis si eu un proverb batranesc…
        Nu trebuie sa te iriti asa rau. Rautate mica 😉

        Succes in tot ce-ti doresti tu !

        Apreciază

          1. Ultimul lucru de care te-as fi suspectat este ca ai fi blonda. Departe de mine asemenea ganduri…. Ba din contra as putea spune.

            Astept cu interes,,desi nu stiu concret de ce, un deznodamant si o noua aventura(asa cum ii sade bine unei femei de oras) 😉

            Succesuri!

            Apreciază

Lasă un răspuns

