Survival

Am avut o zi oribilă, plină de probleme de tot felul. Până acum 30 de minute îmi exploda capul de durere, am și plâns de nervi azi din cauza problemelor care le am, ce să mai, o zi din cele mai oribile…..

Și singurul lucru ce nu mi-l doresc acum, e să aud fiecare chopper care trece prin fața casei. Le aud pe toate de când am parte de tăcere absolută și mă scot din sărite. Am impresia că de fiecare dată e el și trece pe aici doar ca să-mi fută meciul, pentru că știe că fac diferența între un motor de chopper și unul de orice alt motor. Mă irită și mă face să-mi iau câmpii, zgomotul ăsta.

Acum mi-am pus muzică la maxim, dar din aia de tăiat vene, să o facem de oaie până la capăt……

Voi încerca să mă hotărăsc dacă mai vreau ceva de la el și dacă merită să mă mai consum. Sper să și reușesc.

Până atunci, continui să mă automutilez cu muzica . . .

Automutilare pentru că asta e una dintre melodiile ce nu le pot asculta din cauza lui, îmi trezește atâtea amintiri și era tonul de apel pentru el . . .

 

3 comentarii

Lasă un răspuns

