L-am omorât!

Nu știu dacă subconștientul îmi joacă feste sau langoșul mâncat aseară la 19:00 e de vină (se zice că dacă mănânci seara înainte să dormi, visezi urât, dam167), cert e că l-am omorât.

Eram în genunchi, deasupra corpului lui și-l înjunghiam plângând, ba în abdomen, ba în picioare, ba în pelvis. Nu se oprea din comentat și vorbit, așa că lovitura finală a fost în tâmpla dreaptă.

Habar nu am de unde acest vis. Eu cred că l-am omorât pe kid. M-aș bucura să fie așa, să scap din labirintul vicios în care m-am băgat cu bună știință și fără vreo urmă de regret. A fost frumos, au fost aproape doi ani, cu bune și rele, cu momente frumoase și nervi cu carul. Cert este că amintirile rămân toată viața și am lăsat scris aici, o parte din cele petrecute împreună.

Așadar, goodbye my lover!

Vântul adia ușor și răcoros, iar aerul dimineții îmi dădea târcoale. M-am ridicat să închid ușa balconului dinspre stradă. Era 05:56 și traficul începea să devină zgomots. În timp ce mă îndreptam să deschid ușa dinspre curte, am început să realizez ce-am visat. M-am întins ca o mâță la soare, mi-am luat perna în brațe, m-am întors pe o parte și am încercat să adorm cu zâmbetul pe buze. N-am reușit, din cauza unui afurisit de țânțar care m-a nenorocit până la ora asta (07:00).

Așadar, it’s a new dawn, it’s a new day, and I’m feeling good 😉

Eu mă pregătesc de mers la plajă, așa că vă doresc o vineri cât mai ușoară și scurtă și un sfârșit de săptămână delicios!

L.E. 07:09 L-am prins pe nenorocit, s-a umflat de cât sânge mi-a supt :-))

3 comentarii

Lasă un răspuns

