Frustrări

După seara aceasta, nu mă mai surprinde nimic când vine vorba de relații, bărbați, femei . . .

M-am întâlnit cu o prietenă la cafea, la ceas de seară, să mai povestim diverse. Știam că acum 2 zile s-a despărțit de prietenul ei cu care era de 5 luni, știam destule detalii despre relația lor, știam și câteva dintre motivele despărțirii, dar ultimele ”știri” le-am aflat în seara asta. Ca să înțelegeți mirarea mea pe ziua de azi, voi descrie puțin relația lor. Să o luăm cu începutul, zic.

Prietena mea, are 30 de ani, e medic stomatolog, e o fată ce provine dintr-o familie bună și respectabilă, cu părinți intelectuali, fată la locul ei, cu câteva relații de durată la activ, fată cu scaun la cap. El, fostul ei prieten, 29 de ani, farmacist, genul de tip care e toată ziua cu băieții, shopping la Milano, weekenduri pe coasta de azur, ieșiri în cluburi, weekenduri pe la Văliug, șa.m.d. Amândoi, firi sportive, genul de persoane care merg zilnic la sală și le place să facă asta. Buuuun. Până aici nimic deplasat.

La începutul relației lor, când ea mi-a spus că el e prietenul ei, i-am spus să aibe grijă că nu e de ea, că eu îl văd ca pe un tip care toată ziua e cu băieții, cluburile, distracțiile, pizdele, etc., fără să-l cunosc personal, doar din ce am auzit despre el, prin oraș, pe la cunoștințe, prietene, etc. S-a dovedit că aveam dreptate, ba chiar încă și mai rău decât am prevăzut eu.

Păreau a fi un cuplu drăguț și perfect, genul acela de relație dulce, gen Minnie & Mickey.

Toate bune și frumoase. La un moment dat, acum ceva timp, nu mai știu exact când, mi-a povestit ea că avusese niște discuții cu el legate de comportamentul lui inadecvat, în sensul că el făcea niște chestii cu băieții, ca și când nu ar fi fost într-o relație, nu ar fi avut iubită gen: eu merg în x loc și fac cutare lucru cu băieții (nu știu ce program ai tu, dar te anunț ce fac eu). Problema nu era că face x lucru cu băieții sau că se vede cu ei, ci felul cum punea problema, faptul că încă se comporta ca și când nu ar fi avut iubită. Prietena mea a avut o discuție civilizată cu el în care i-a explicat că , de fapt, el nu mai e singur, o are pe ea ca iubită, că ea nu are nicio intenție de a-i rări sau opri întâlnirile cu băieții, dar că, ieșirile astea ale lor, le poate avea și în timpul în care ei doi nu se pot întâlni din diverse motive (gen ea e la lucru și el e liber). Bun, Problemă rezolvată, păreau că toate s-au așezat la locul lor,

După încă o perioadă de timp, apare în peisaj o pizdă (că altfel nu o pot numi), care s-a dovedit a fi ”fosta” fuck buddy a lui, dar care, în prezent făcea crize și isterii de gelozie, exact ca o psihopată. Pizda în cauză, ajunsesem să o cunosc și eu (dar asta e altă poveste), involuntar, iar acum, din ce îmi spusese prietena mea, aflasem întreaga istorie. Se face că pizda exista în viața lui de vreo 5 ani, aflase tot despre prietena mea, inclusiv numărul de telefon și o dispera cu mesaje cu amenințări, atât pe telefon, cât și pe facebook, mesaje de genul : ”Abia aștept să ne întâlnim bitch o să sugi pula în public nu în farmacie”. Într-o zi, prietena mea a mers la el la lucru, mai exact la farmacie și a stat cu el câteva ore, timp în care a apărut pizda și deși pe prietena mea nu o vedea, ea fiind în spate, în birou, o făcea troacă de porci, ba mai mult, le spunea clienților care intrau, că e inadmisibil, că farmacistul face sex în spate cu iubita lui. Se postase pizda în farmacie și nu mai vroia să plece. Ca prietena mea să poată totuși pleca, au chemat un taxi pe ascuns, ca să nu audă pizda, el o ținea de vorbă și prietena mea a ieșit din farmacie, prin spatele blocului. Aici începe distracția. Pizda s-a prins de schemă și a fugit afară, a văzut-o pe prietena mea și a sărit să o bată, dar a reușit să-i dea un picior în coaste, deși el o ținea bine. Prietena mea e mai înaltă ca ea și nu e mică și firavă ca pizda. Cu toate astea, mi-a povestit că a lovit-o cu o forță incredibilă și nu-i venea să creadă. După acest episod, el i-a spus că pizda e nebună, că nu mai are nimic de-a face cu ea, că așa face cu orice iubită a lui, că fosta lui iubită a depus și plângere la poliție și că nu are ce să-i facă. La insistențele prietenei mele, el a mers la poliție și a depus plângere, poliția a căutat-o pe pizdă și a potolito. O perioadă. După un timp, au mai fost alte episoade asemănătoare, nu a fost doar acesta, unul izolat.

Cu mai multe episoade ca cel descris mai sus și alte faze făcute de el, la activ, prietena mea a decis să mai aibe o discuție cu el (deși mai avusese n, în care încercau să rezolve problemele existente), discuție în care ea era cea care vorbea, el nu zicea nimic, părea doar nerăbdător să scape din compania ei, pentru a se putea întâlni cu băieții. Prietena mea i-a spus că ea nu mai poate așa, că problemele sunt multe și evidente și trebuie să facă ceva amândoi pentru ca relația asta să aibe continuitate. Uitasem să menționez că în cele 5 luni de zile, ea a avut 5 tentative de a pune punct relației și, de fiecare dată, el era cel care insista ca ea să revină, să rezolve toate problemele și să continue relația, chiar dacă ulterior nu făcea nimic care să îmbunătățească relația lor.

După această discuție fără nicio concluzie, a doua zi, prietena mea (tot ea, de bună credință), a decis să-l sune, ca să discute din nou cu el, să stabilească o dată pentru totdeauna dacă se despart sau  nu.  Vizibil iritat de apelul telefonic, a reușit să-l facă să vorbească și, spre surprinderea prietenei mele (și marea mea mirare) i-a spus el tot ce avea de spus și anume: (și aici vine partea hardcore) că în relația asta el trebuia să fie cel frumos, libertin și dominator, că problemele sexuale ce le aveau sunt din cauza ei, că ea nu știe să pună mâna, cum trebuie, pe el și că singura femeie care îl poate satisface pe el, e pizda, că el se simte îngrădit, că nu s-a simțit niciodată atras de ea, de felul cum arată, că nu a existat niciodată chimie între ei și alte n căcaturi de genul acesta.

Moment în care, la auzul tuturor acestor lucruri, eu am rămas mută. Cum pula mea ( că iar nu mă pot abține) poți să-i spui unei femei (că e chiar femeie și arată superb, singurul ”defect” fizic e că nu are sâni, fapt ce pe ea nu o deranjează, e mulțumită cu corpul ei, dar, în schimb, are un cur pe care și eu, ca femeie, pot să afirm cu tărie, că l-aș fute rău de tot; chiar îmi pare rău că nu am o poză să vă arăt) că nu știe să te atingă?! Nici mie și nici ei (până la el), nu ni s-a întâmplat vreodată să ”nu știm să atingem” un bărbat. Mie mi se pare, pe lângă extrem de josnic pentru un bărbat să spună asemenea lucruri, enorm de aberant. Credeți-mă, pe cuvânt, că încă sunt șocată (fapt pentru care și scriu acest articol) de ce a putut să scoată pe gură acest om.

Eu nu cred că o femeie care are o experiență de viață, un trecut cu câteva relații lungi și stabile la activ, o femeie care e curvă în pat, pentru că nici prietena mea nu e ușă de biserică când vine vorba de sex, nu știe să facă un bărbat să reacționeze. Chiar nu cred treaba asta.

Sunt ferm convinsă că problema e la el, pentru simplul motiv că a afirmat că singura femeie care știe să îl satisfacă e pizda. Concluzia mea e că el încă este un băiat imatur, un frustrat și complexat, un narcisist convins, care încă își continuă relația cu pizda, dar pe care nu o poate face iubita sa oficială din cauză că pizda nu-i oferă o anume imagine în societate, imagine la care el ține extrem de mult, nu degeaba e narcisist și nu degeaba el trebuie să fie frumosul în relație, nu?!

Sunt mult mai multe de spus, dar am să mă opresc aici, nu de alta, dar risc să vă plictisesc și nu ăsta e scopul.

Nu știu de ce continui să mă mir. Specimene (atât femei cât și bărbați) de tot felul sunt destule pe planeta asta și, poate, ce am auzit / întâlnit eu, sunt cele mai ușoare versiuni.

8 comentarii

  1. nush … da’ poate ca tipu’ se tureaza doar daca-l „atinge” o tipa facand semnul crucii sau ce-stiu-eu-ce alta chestie simbolica … si asta, indiferent de experienta, n-ai cum s-o stii daca nu-ti spune … decat daca prin noroc chior dai peste ea. nu degeaba „cel mai mare organ sexual al omului e creierul” … si „am mancat, nu mai mi-e foame” e diferit de „moamaaa, am mancat c-o pofta nebuna si as mai manca daca n-as simti ca-mi explodeaza burta”.

    Apreciază

  2. Bine, tipul are și el niște probleme grave: cum naiba să mergi la Văliug?

    În altă ordine de idei, îți spuneam eu odată că invocarea problemelor în relația sexuală nu sunt o scuză pentru infidelitate și ai zis că n-am dreptate.

    Apreciază

  3. El …nu pot sa il numesc barbat pt ca nu merita …narcisist..bleah..imi produce scarba …..sa te comporti in asemenea hal cu prietena ta este jalnic ….E posibil sa fi inventat el kestia cu singura femeie care il satisface ar fi acea pizda psihopata…Eu consider ca prietena ta merita cu siguranta un alt Barbat..in sensul adevarat al cuvantului nu acest corp cu sex de barbat ultrafrustrat si care in ochii mei este o jigodie de prima mana …
    Cum a putut prietena ta sa accepte ca acest individ sa fie toata ziua prin clubareala si la baute si cu pizde ….si el acolo era „adulat” si isi satisfacea „setea” de Narcis cu pizdulicile?? Imi vine greu sa cred ca a acceptat asta tinand cont de firea ei …

    Apreciază

    1. A acceptat asta ca să nu-l îngrădească, să-i dea libertate . . .
      Oricum, după ce s-a terminat totul, a aflat mult mai multe din câte a făcut el, ști cum se întâmplă, după ce se termină o relație atunci au toți curajul să vină să îți spună diverse.
      Eu i-am spus de la început că nu e de ea băiatul ăsta (nu am cum să-l numesc bărbat, pentru că nu e), când am aflat că au ieșit prima dată împreună.
      Și i-am mai spus că ”you need a man, not a boy” și mi-a dat dreptate 🙂

      Apreciază

  4. Mda. Nemultumirea e pretext pentru infidelitate. Caraghios e ca acelasi barbat care ani de zile iti sopteste in tipul sexului ca esti magnifica, ca il scoti din minti, la un moment dat spune ca nu esti buna de nimic. Am fost intr-o situatie similara inclusiv cea cu fosta iubita. Nebunia acelei femei ii alimenteaza orgoliul de a se simtii dorit nebuneste, obsesiv de cineva. Nebunia ei ii da convingerea ca e un barbat dorit, adorat pentru potenta lui, pentru prestarile lui sexuale, iar aceste trasaturi sunt cele mai importante pentru supravietuirea lui pe acesta planeta.
    Pentru un astfel de barbat nu conteaza inteligenta, fidelitatea, loialitatea, nobleatea unei femei, ci doar modul in care aceasta stie sa ii stimuleze orgoliul sexual, punand acest aspect pe primul loc in viata ei. Nu conteaza cum. Cu cat mai zgomotos, mai isteric, mai ţăţesc cu atât mai bine.
    E greu să te resemnezi când toată viaţa te-ai străduit să devii o doamnă respectabilă, crezând că ăsta este un atuu, constatând că bărbatul pe care il iubeşti şi doreşti prefera chiar opusul. Cam dă peste cap scara valorilor.

    Apreciază

Lasă un răspuns

