Soap Opera – Episode 13

”….. azi, chiar fără penetrare. Și nu e negociabil”

N-am răspuns sms-ului, speram să-l conving ca și ultima dată când a avut ideea asta. Nu-mi displace, dar nu-i rezist . . .

Ca să mai schimbăm meniul, deși în ultima perioadă e destul de diversificat, s-a gândit că ar fi mai interesant așa. Și-a adus și vibratorul și se pare că era serios ce-mi scrisese în mesaj, deci nu prea aveam șanse să-l înduplec. Eram în cadă, cu lumânări în jur, spuma din cadă dădea pe din afară. Ne-am ridicat amândoi în picioare și am început să ne spălăm, m-am întors cu spatele spre el și am început să-i simt mâinile pe fund, între picioare, pe sâni. . . Îi place al naibii de mult să se joace cu sânii mei iar la lumina lumânărilor, cu corpul strălucind și alunecos era și mai incitant. Mâinile noastre explorau trupurile încălzite de dorință și buzele ni s-au unit pătimaș. 

Am încercat să negociez, știam că e momentul prielnic, șoptindu-i la ureche că îl vreau, în mine, adânc și apăsat. Era de neclintit. ”Nu. Azi nu.” I-am adus câteva argumente. A rămas la fel. ”Mmmmmm NU. Azi ne jucăm.” Am renunțat. Știam că dacă i se pune pata pe ceva, nu-l mai întoarce nimeni din ale lui. Și, în plus, ultima dată, am reușit să-l înduplec, deci clar, nu aveam șanse. Știam că va urma o noapte grea, cu chinuri . . . dar nu mi-am imaginat că va fi așa de crunt.

Am ieșit din baie, am aprins lumânări în cameră și ne-am întins în pat unul lângă celălalt. Din nou, mângâieri, atingeri incitante, săruturi pătimașe. S-a ridicat încet, timp în care nu s-a oprit din mângâiat și sărutat, s-a așezat invers și a început să se joace. Am început și eu, nu aveam cum să mă abțin și nici nu aveam vreun motiv să o fac. Mi-am pus ulei în palme și am început să-l mângâi încet și tandru. Reacțiile erau identice, la amândoi. Îi vedeam pula superbă cum lucește la lumina difuză și abia așteptam să îmi simt buzele pe ea. O ating ușor cu buzele și mă oprește. ”Azi nu. Doar ne jucăm.” Pe bune?! Nu pot să cred! (gândeam eu). Bineînțeles că iar am încercat să-l conving și, evident, nicio șansă de reușită. Chiar devenea mai greu decât mi-aș fi putut imagina. Era sublimă senzația, nu pot nega, dar îl doream enorm de mult și azi, era interzis. Și cu cât e mai interzis, cu atât îți dorești mai mult ……..

147626102-nieuw-canvas-schilderij-erotic-couple-80-x-60-cm

Am simțit plasticul rece și tare atingându-mi clitorisul și îmi plăcea senzația. Se juca încet și savura fiecare reacție a mea. Deși era absorbit de reacțiile mele foarte evidente, cu cealaltă mână îmi dezmierda sânii și adoram multitudinea de senzații. Îi făcuse loc vibratorului și-l simțeam adânc, dorea să mă vadă pe culmile plăcerii. Mă tachina așa de ceva vreme, senzațiile erau multiple, dar  continuam să mă joc și eu cu el. I-am sugerat să lase plasticul pentru că nu are nicio șansă de reușită și să se ocupe el mai departe. Știam că în următoarele secunde voi exploda, știa bine ce face și urmările erau inevitabile. M-a ascultat, văzând că jucăria nu are niciun efect. Au urmat câteva orgasme consecutive și nu mă puteam opri. Spasme de plăcere, senzații extreme și sublime și satisfacția lui de a mă vedea tremurând și auzindu-mă gemând tare de plăcerile ce mi le provoca.

După ce a trecut furtuna de senzații, am decis că e cazul să-l simt și pe el tremurând de plăcere, merita din plin, ca-ntotdeauna. Și nu doar pentru orgasmele pe care tocmai mi le dăruise (pentru că nu sunt genul de femeie : ”dacă tu faci, fac și eu”), ci pentru că ador să-l văd juisând de plăcere. Stăteam în genunci lângă el, cu picioarele depăratate și mă jucam cu pula lui erectă. Mâinile îmi alunecau în sus și în jos și cu greu m-am abținut să îmi țin buzele departe de ea. Când a simțit că se apropie de final, timp în care nu ne-am luat privirea din ochii celuilalt, a început, din nou, să se joace cu mine și am început amândoi să tremurăm, savurând plăcerea în cea mai pură formă a ei.

În timp ce stăteam epuizați, a deschis subiectul, destul de mirat:

”- Nu-mi vine să cred că vibratorul nu are niciun efect asupra ta.

– Eu ți-am spus că nu le înțeleg pe femeile care au vibratoare. Majoritatea prietenelor mele au vibrator și vroiau să-mi cumpere și mie, dar nu văd ce aș putea face cu el. Sunt imună, acum ști.

– Da, greu de crezut, dar m-am convins. Chiar nu ai simțit nimic?

– Nu pot să zic că nu am simțit nimic, dar nu ceva care să mă dea pe spate. În cazul meu, nu poți fi înlocuit cu un vibrator 😉

– Data viitoare facem ce vrei tu, dar să ai un film bun pregătit

– Dar de ce eu trebuie să fiu cu filmul? Tu ai imaginație bolnav de perversă, nu eu, ști doar că sunt o cumințică . . .

– Tu faci filmul și îl aplicăm, facem ce vrei tu ;-)”

Zâmbea în timp ce se îndrepta spre baie.

Am savurat a nu știu câta țigară în timp ce goneam pe străzi, grăbită să ajung cât mai repede înapoi în pat, să prind măcar câteva ore bune de somn. Am adormit ca un prunc, satisfăcută și mulțumită, dornică să-l simt din nou . . .

Un comentariu

Lasă un răspuns

