U

„You make me crazy when I am with you, u, u…”

E vineri, am dormit 2 ore, de la 04:30 la 06:30 și mă simt al naibii de bine! Mi-am început ziua splendid! Asta după ce am întârziat 10 minute și colegul mă aștepta în fața casei, în mașină. 😀 Am ajuns la birou, am făcut cafele, pentru mine și colega mea, iar șefului i-am pregătit tot, doar să ”push the button” când ajunge, după care mi-am băut cafeaua și am savurat câteva țigări cu facebook-ul drept companie. Cineva din lista mea de prieteni a dat share la un videoclip de acum 2 zile, de la un eveniment unde apare și iubita kidului. Am stat și am vizionat videoclipul de vreo 3 ori. Concluzia (fără falsă modestie) : sunt de 10 ori mai bună ca ea. Și mi-a crescut inima instant! 😀

”Ce fain e a doua zi când am flashuri din filmul de noaptea trecută și mă trec fiori, super senzație! :-D” ….. sent (11:05, 21.06.2013)

Adevărul e că am avut o noapte superbă!

Mi se închid ochii, sunt cu 2 cafele pe birou, dar nu mai contează nimic! E vineri, e început de weekend, e soare, e cald, eu mă simt incredibil de bine, ce mi-aș mai putea dori?!

 

Lasă un răspuns

