Soap Opera – Episode 11

Era duminică seara, stăteam tolănită în pat, fără niciun chef, după ce toată ziua zăcusem în același pat. Mă uitam la display-ul mare al telefonului ce arăta ora 22:00. Pfff, după ce moțăisem toată ziua, nu prea aveam somn. Îmi pusesem ceva film și mă uitam la el, butonând telefonul, din când în când. La un moment dat, îl simt vibrând și îl văd că sună. The Kid. Hmmmm. Oare ce-o vrea la ora asta? Știind că nu sunt home alone, mă gândeam că vrea să mă scoată la o tură cu motorul. Nici vorbă. Vroia să ne vedem într-o nouă locație, să facem baie. Hmmmm, nebunule, mă gândeam eu, apă și blow job. Sună bine. Îmi spusese că o lasă pe ea acasă și mă sună. Închid telefonul și fug repede la baie. M-am mobilizat și în jumate de oră am ieșit pe ușă. Am mers să-l iau de acasă, că-și lăsase motorul și am plecat spre noua locație.

Știam cam pe unde ar fi, dar nu-mi închipuiam că e așa de mare casa aceea. Arăta ca după război, fiind casă mai veche. Dar îmi plăcea că era mare. M-a condus direct spre baie, care urma să fie gazda nebuniei noastre. M-a încântat pentru că era mare și baia, și cada. Am mers să-mi las geanta și să fac rost de un pahar. M-am plimbat prin toata casa și eram fascinată de camerele înalte cu geamuri mari, până la podea. Când m-am întors în baie, să văd ce face, el aprindea lumânări, lăsase apă în cadă și pusese spumant în apă.

Am mers în cameră, m-am dezbrăcat, m-am învelit în prosop și am fugit înapoi în baie. El continua să aprindă lumânări, stingea lumina să vadă dacă a aprins suficiente și când s-a hotărât că sunt suficiente aprinse, a stins lumina și a ieșit. S-a întors gol pușcă și a intrat în cadă, unde eu deja mă făcusem comodă. Stăteam față în față și ne udam reciproc cu apă, atingându-ne ușor.

M-am ridicat încet și m-am așezat în genunchi între picioarele lui. Stăteam în fața lui, privindu-l în ochi, jucându-mă încet cu pula lui. Zâmbea uitându-se la mine. M-am aplecat încet și am început să-i ling ușor vârful. Se lăsase pe spate și gemea încet. I-am luat-o în gură și am început să i-o sug, o băgam când toată până la gât, când doar vârful, lingând și sugând cu poftă. Îmi ținea sânii în mâini și îmi șoptea că îi fusese dor de un blow job în cadă. Mă excita și mai tare, făcându-mă să i-o sug mai cu poftă, dar atentă la reacțiile lui, de teama să nu aibe orgasm înainte de a o simți în mine. Îmi spunea cât de mult îi place și ce bine o sug, fapt ce mă făcea să o sug cu poftă și mai mare, vroiam să-l simt în mine. Încerca să îmi atingă pizda fierbinte și nu l-am lăsat, l-am întins înapoi cu spatele sprijinit de cadă, ca să-mi pot continua plăcerea de a-l satisface.

429161_572782359402374_375054814_n

După puțin timp, m-am ridicat și m-am așezat peste el, simțind-o cum intră adânc în mine. Îmi simțeam fiecare por al pielii atât de intens și îmi doream și mai mult. Mă mișcam încet, să o simt cum intră toată, ieșeam în același ritm și disperasem de plăcere. Mi-a luat sânii în mâini strângându-i tare și nu vroia să mă lase să mă aplec  peste el, știind că în poziția aceea, am cele mai tari și intense senzații. Mă oprisem să-mi trag respirația, dar el știind deja ce vreau să fac, se mișca mai repede și mă ținea bine de sâni, să nu mă pot mișca altfel. Urlam de plăcere, probabil foarte tare, mă privea și zâmbea bucurându-se de orgasmele mele, se mișca și mai repede și mă făcea să urlu, mi-am înfipt unghiile în picioarele lui, nu mă mai puteam controla și-l vedeam că îi plăcea să mă chinuie așa.

Și-a luat mâinile de pe sânii mei și m-a prins tare de cur. Am început să mă mișc eu în același ritm rapid ca să-i simt orgasmul dar nu l-a vrut așa. M-am așezat din nou între picioarele lui și i-am luat-o în gură, privindu-l în ochi. I-o sugeam cu poftă și îmi plăcea la nebunie. I-am simțit sperma caldă în gura mea și nu vroiam să mă opresc. Tremura tot satisfăcut, avea spasme și nu mă lăsa să-l ating. Mi-a spus că sunt senzații foarte intense pentru el și nu mă poate lăsa să i-o ating, e prea mult. Ne sărutam și chicoteam când i-am spus că data viitoare o voi lua până în gât când va avea orgasm, că să nu se poată mișca și să îl ating eu, cum și unde vreau 😀

6 comentarii

  1. Este admirabil modul in care iti expui experientele sexuale. Tot respectul pentru o femeie care isi exprima asa de liber trairile si experientele sexuale.

    Apreciază

      1. Am o curiozitate. Cind iti descri experientele sexuale, cind scri, te excita? Te intreb pentru ca pe mine ma „ia valul” cind povestesc (scriu), ma excita sa povestesc asa ceva. Ar fi interesant sa descri si ceea ce iti doresti si nu ai realizat inca, deci fanteziile pe care le ai dar nu le-ai pus inca in practica.

        Apreciază

Lasă un răspuns

