M.

Era o sâmbătă seară obișnuită, nu se întrevedea nimic ieșit din comun la orizont. Am fost invitată la ziua de naștere a unei prietene din gașca noastră de ”kangoo-riști”. Am decis să merg, pentru distracția cu jocul de uno, nu pentru sărbătorită, ba mai mult, nu eram singura care avea astfel de gânduri. N-am avut parte în seara aceea nici de uno, nici de distracție, așa că, pe la 2, ne-am gândit toți să plecăm.

Pentru că era sâmbătă seara și era doar ora 2, am zis că e prea devreme să merg acasă, așa că, mai bine, mai dau o tură, două prin oraș. Zis și făcut. 

La un moment dat, cum mă plimbam eu așa agale, observ mașina lui M. parcată în centru. Hopa! Dacă e parcată aici, înseamnă că iar e pe la vreun chef. Mai dau o tură, mașina tot acolo. Hmmm. La a treia tură, trec de mașina lui și văd trei bărbați îndreptându-se agale spre locul unde era mașina. Dar mi-a atras atenția unul dintre ei, pentru că era destul de înalt și era îmbrăcat bine. Când mă uit mai atentă: surpriză: era chiar M. Îl văd că ajunge la mașină și se oprește poliția lângă el și se pun pe povești, după care urcă în mașină și pleacă. 

Pun mâna pe telefon și îl sun. Pentru că nu era singur în mașină, a zis că mă sună el imediat. Mă sună în următoarele 5 minute și îmi spune că vine unde sunt eu. Eu eram într-o benzinărie, mă oprisem să-mi cumpăr țigări. Mă urc la el în mașină și ne punem pe povești și pe fumat. A început cu complimente, că am slăbit, că îmi stă bine culoarea nouă la păr etc. Tipic pentru el, a încercat să mă pipăie, dar i-am tăiat-o repede. A încercat să mă ademenească, pentru că îi spusesem că ar trebui să îmi cumpăr alt telefon și a zis că el trebuie să primească doua i-phone 5 și îmi dă mie unul. Replica mea a fost: ”mă piș pe ele”. 

A tot încercat să mă pipăie i-am spus, din nou, să se potolească. A plecat din benzinărie la 500 m distanță, într-un loc întunecat, cu speranța că-i voi face o muie. A rămas cu speranța. Se făcuse 4:30 și mie îmi picau ochii în gură, de somn. I-am propus să mergem acasă. M-a întrebat dacă sunt singură. Eu merg acasă la mine, tu acasă la tine. Mergem la hotel, a venit replica lui. Nu merg. Și-am plecat fiecare la casa lui.

Am stat și m-am gândit, de când am coborât din mașina lui. Nu pot să-l iert pentru ce mi-a făcut. Am trecut peste și am mers mai departe, dar nu mă mai pot întoarce. Dacă aș face-o, ar fi pentru bani, iar banii nu pot cumpăra relația mea, așa cum e ea, cu kid. Atunci, târziu în noapte, am realizat că oricâte mi-ar face kid, n-aș renunța la el. 

P.S. M-am făcut brunetă 😉

Lasă un răspuns

