BJ again

Da, iar acest subiect pentru ca iar am rămas mută.

Colega mea e super faină fată și de gașcă și de viață și femeie responsabilă și deșteaptă și etc. Ne înțelegem super bine. Nu ne povestim în detaliu viețile sexuale. Are 33 de ani. Am ajuns zilele trecute la subiectul cu sexul oral dintr-o prostie. Urma să fie ziua iubitului ei. Normal, fata l-a întrebat ce-și dorește de ziua lui. El, a zis că-i scrie un mesaj și o sună apoi. Primește ea mesaj: ”69”. A bufnit-o râsul. De ce râzi, am întrebat-o? ”Pentru că știe că nu va primi așa ceva de la mine. Am avut discuția asta cu el la o lună după ce ne-am cunoscut și știe că nu-i loc de așa ceva.”

Iar eu, am tăcut. Ce era să-i spun? Că-mi place să sug pula? Ca să se uite la mine ca la mașini străine? Nu, mulțumesc.

28

Ea e super dezghețată la minte, în majoritatea cazurilor, dar, din ce mi-am dat eu seama, sexul oral i se pare o chestie josnică. Nu știu de ce, așa cum am spus, nu discutăm ”detalii tehnice”.

I-am expus problema prietenei mele (măritate și cu un bebe de 2 luni) care mi-a spus că dacă ea așa gândește și acționează, orice bărbat va avea, o va înșela. Și tind să-i dau dreptate. De ce? Pentru că, oricât de mult ar iubi-o un bărbat, la un moment dat tot va vrea un blow job și va merge la alta care îi va și face. Și în plus, știind că e interzis, sau, mă rog, e un lucru care iubita lui nu îl va face niciodata, e și mai interesant și atras de ideea în sine.

Pe mine mă șochează faptul că încă mai sunt femei care nu au înțeles că sexul oral e un lucru perfect normal. Eu așa cred. Pentru mine, care văd sexul ca pe o artă, îl faci ca să-ți ofere plăcere fizică, la fel și sexul oral, îl faci ca să îi provoci plăcere partenerului și ție. (Aici nu le includem pe cele care sug pula doar ca să fie ele linse în pizdă).

Deci, da, șoc. 😀

17 comentarii

      1. da,nu ar strica sa faci din cand in cand cate un post despre cum se suge pula sau despre cum se da limbi unei tipe..poate mai atinge vreun tip/tipa care cred ca le stiu pe toate, dar sa se futa mai putin))

        Apreciază

  1. Păi prietena ta se înșeală. Crunt. Foarte rar un bărbat înșeală pentru simplu fapt că își dorește ceva de genul și nu are parte acasă. Cel care face așa ceva e puști, nu bărbat. Adică ai o relație în care te-ai băgat de bună voie și nesilit de nimeni, dar după 2 luni zici că ah, apăi ma duc să sex oral. În plus, dacă o iubește face ceva – gen discută cu ea. Așa, per total, nu cauți în altă parte ci doar te-ai plictisit. Asta e, viața merge înainte, dar numai iubire nu e. Nu vi se pare (vouă, femeilor în general) trist să trăiești cu impresia că te înșeală pentru orice, că într-o zi el s-a gândit că îi trebuie? Dacă la un moment dat vrea roșcată și tu nu te vopsești, te înseală cu alta?

    Poate unele femei au înțeles că sexul oral e ceva normal, dar nu e pentru ele. Dacă ești bărbat și nu poți fără, nu te băga într-o relație. Nu poți să spui după un an de relație că gata, tu umbli cu alta că aia nu îți face sex oral acasă – deși anul ăla te-ai dat fericit.

    Apreciază

  2. draga Dam,
    ai facut vreun stagiu de pregatire la vreuna din Manastirile romanesti?
    hai sa iti explic ca sa intelegi pana si tu: BAZA UNEI RELATII ESTE SEXUL! oricine mi-ar spune altceva, ori e labagiu ori fraier.
    asadar, daca baza e sexul, e important sa stii sa il faci! adica femeia si barbatul sa se dedice complet (inclusiv sex oral si alte mici „fantezii”care condimenteaza o relatie sexuala)..
    ..de acord cu tine, trebuie sa vb. cu partenera ta, dar daca nu intelege… sfarsitul e iminent, fiindca orice BARBAT ADEVARAT are nevoie de o viata sexuala activa si picanta (valabil si pt. femei: daca nu diversifici si nu iti inciti femeia, se va fute cu altcineva fara sa stii)

    Viata ta sexuala cum e? Ti-o suge/ ii dai limbi/ o futi pervers sau „va iubiti”/ „va respectati”?

    Apreciază

    1. Tinere. Ce trebuie să înțelegi tu, printre multe altele, e următorul lucru: oamenii sunt diferiți. Știi tu, ăia peste 7 miliarde. Fiecare are preferințele lui, fanteziile lui, reținerile lui și așa mai departe. Toată lumea face sex. Nu, stai, TOATĂ PLANETA FACE SEX. Unii fac sex într-o poziție, cu mina stinsă, sub plapumă și sunt fericiți. Ălora nu trebuie să le explici tu cum să se dedice total, pentru că sunt mulțumiți cu felul lor de a fi.
      Baza unei relații este intimitatea și percepția ei. Poți să te piși pe sex dacă ți-e rușine să te vadă partenerul/partenera în chiloți.

      Apreciază

  3. Există încă persoane, de ambele sexe, care suferă din pricina unor idei preconcepute, inoculate timp de multe generații, de la puritanismul Victorian până în prezent. Din păcate, nu prea are rost să combați aceste prejudecăți. N-ai șanse, sunt prea adânc înrădăcinate…

    Apreciază

  4. o buna prietena de a mea,psiholog de meserie ( adik a studiat psihologia) nu e de acoord cu sexul oral. si mai cunosc cateva care la fel zic desi eu gandesc ca unele mint,le e rusine …crazy world what can I say :))

    Apreciază

  5. Am citit citeva postari. Treaba se poate rezuma pe scurt. In sex nu se discuta despre normal sau anormal, fiecare vede normalitatea si anormalitatea in felul sau. Pur si simplu, trebuie sa te potrivesti.

    Apreciază

  6. Da, am cunoscut si eu astfel de femei si pur si simplu mintea mea nu reuseste sa inteleaga cum o femeie inteligenta, care se anunta deschisa, feminista, etc are restrictii religioase, morale sau mai stiu eu de ce natura fata de un lucru perfect normal. Nu iti cere niciun barbat ….normal la cap…sa faci asta zilnic. Insa sexul oral arata in cele din urma cat de mult iti place partenerul, ajuta la lubrifiere, la dezghetarea mintii, etc. So ladies, go for it. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

