Unbelievable

Nu pot să cred că în România zilelor noastre mă aflu în situația în care vreau să am o relație strict bazată pe sex cu un bărbat și nu găsesc bărbatul suficient de matur încât să știe ce presupune o relație de acest gen și să știe să respecte femeia. 

Vreau să mă fut. Liber. Fără obligații. Fără inhibiții. Fără limite.

Da, normal că am pretenții. Trebuie să știe că sexul e o artă, nu un act mecanic pe care îl faci doar de dragul de a fute. Și da, îmi place să sug pula, îmi place să mă fut până ajung să squirtez, îmi place hard & tender, îmi place soft BD.

Și nu înțeleg ce-i așa greu? Da, sunt directă, da, spun în față ce am de zis și nu mă ascund după deget, da, nu suport minciunile și căcaturile.

Vreau doar să mă fut cu un singur bărbat capabil să-mi satisfacă pofta incomensurabilă de sex.

Cer mult?

Această prezentare necesită JavaScript.

Un comentariu

Lasă un răspuns

