Soap Opera – Episode 7

După cum spuneam în episodul cu numărul 6, eram sigură că mă va căuta. Intuiția feminină nu dă greș, niciodată, fapt confirmat. . .

Era o seară friguroasă de la începutul lunii decembrie. Venise o foarte bună prietenă de-a mea ce locuiște în America și ne-a chemat la cină la un restaurant, de ziua ei, într-un cerc restrâns de prieteni apropiați. Eram în mașină cu o altă prietenă de-a mea și soțul ei, când aud melodia aceea pe telefon. Hopaaa, a înviat! :-)) Se făcuse pipota în mine cât China. Fiind prinsă în niște discuții în contradictoriu cu soțul prietenei mele, i-am spus copilului că sunt invitată la o cină, sunt cu cineva în mașină, am o discuție mai aprinsă și ne auzim. El îmi spusese să îl sun când termin cu cina și plec acasă, dar, bineînțeles, că nu l-am sunat. Doar n-oi fi fraieră. Dacă i-am prins punctul slab, acum îi dau, fix acolo unde-l doare, să văd cât poate duce. E rândul meu acum, la începutul relației noastre, era invers, el făcea ce vroia cu mine, eu fiind disperată după el.

 

Un comentariu

Lasă un răspuns

